Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Valmista kesän kaikkien juhlien ja illanistujaisten juomat Soda Barissa

SodaStream

Valmista kesän kaikkien juhlien ja illanistujaisten juomat Soda Barissa

Julkaistu: 24.03.2015 klo 13:45
Julkaisija: SodaStream

Kesällä on monta aihetta juhlaan: on valmistujaisia ja häitä sekä illanviettoja mökeillä ja grillijuhlissa. Ja vieraille on kiva keksiä aina jotain uutta ja mielenkiintoista. Alkoholittomien juomien kantaminen kaupasta isolle joukolle on myös kova urakka. SodaStream-laitteen ympärille rakennettava Soda Bar helpottaa juhlien järjestämistä ja tekee juomien valmistamisesta hauskan ohjelmanumeron.

Oman näköiseksi, oman makuiseksi
Soda Barin voi pystyttää kätevästi paikkaan kuin paikkaan. Pisteen voi rakentaa pienimuotoisesti tai panostaa siihen isosti. Soda Barista saa aina oman näköisen stailaamalla sen omien juhlien ja illanistujaisten teeman tai värin mukaan.

– Esimerkiksi häissä on jo useamman vuoden ajan nähty karkkibuffetteja, ja nyt juhlavieraat voi yllättää Soda Barilla. Juhlien jälkeisen pullorumbankin voi unohtaa saman tien, muistuttaa SodaStreamin maajohtaja Thea Forstén.

Soda Bariin tarvitaan SodaStream-laite sekä erilaisia makuvesi- ja virvoitusjuomatiivisteitä sekä tuoreita hedelmiä, marjoja ja yrttejä oman maun mukaan. SodaStreamin valikoimaan kuuluvat myös muun muassa mixerit, kuten tonic. Mukana kannattaa olla myös lisähiilidioksidipullo, jotta juomat eivät varmasti lopu kesken. Yhdellä hiilidioksidipullolla voi valmistaa n. 60 litraa juomaa.

Muista myös alkoholittomat juomat
Alkoholittomat juomat saattavat joskus unohtua juhlia suunnitellessa. Hiilihapotettu vesi on kuitenkin aina loistava lisä juhliin kaikenlaisen ruuan rinnalle – se on juhlavampaa kuin pelkkä hanavesi. Myös lapset ja raskaana olevat arvostavat, kun heidät on huomioitu tarjoiluissa. Erilaiset alkoholittomat juomat ja mocktailit lisäävät myös suosiotaan koko ajan.

10 vinkkiä Soda Barin toteuttamiseen

1. Hanki Soda Baria varten SodaStream-hiilihapotuslaite juhliisi sopivassa värissä, muutama hiilihapotuspullo, lisähiilidioksidipullo sekä SodaStream -virvoitusjuoma- ja makuvesitiivisteitä makusi mukaan.
  2. Raikas ja mahdollisimman kylmä vesi on Soda Barin a ja o, silloin juomat maistuvat parhaalta ja juomien teko onnistuu helposti: Täytä hiilihapotuspullot vedellä ja laita ne jääkaappiin, jääpaloilla täytettyyn säilytysastiaan tai kylmälaukkuun, jolloin vesi säilyy kylmänä.
  3. Valitse Soda Bariin kiva pöytäliina, ja stailaa suosikkihedelmäsi esille lasipurkkeihin.
  4. Kata pisteeseen juhliesi teemaan sopivia serviettejä tai lasinalusia, pillejä sekä drinkkitikkuja. Kasaa vaikkapa kaveriporukan lasit yhteen tai satsaa tyylikkäisiin kertakäyttömukeihin.
  5. Tee houkuttelevia jääpaloja koristelemalla ne jäädytysvaiheessa esimerkiksi hedelmillä, marjoilla, yrteillä tai kukilla. Tai pakasta marjoja tai hedelmiä, jotta ne toimivat jääpaloina.
  6. Laita tarjolle marjoja, hedelmiä ja yrttejä. Ne tekevät juomista herkullisen näköisiä ja makuisia. Maistuisiko vaikkapa tuore minttu, mansikat, mustikat sekä appelsiinin ja limen lohkot?
  7. Aseta tarjottavat erikokoisille ja -korkuisille tarjottimille, kakkuvadeille tai astioille.
  8. Kehystä juomamenu, jossa on valmiita, hauskasti nimettyjä drinkkiehdotuksia. Tai kirjoita menu liitutaululle tai vanhaan ikkunaruutuun.
  9. Jos järjestät isot juhlat, kata Soda Bar kahdelle vierekkäiselle pöydälle. Jonoa ei ehdi muodostua, kun juomia voi valmistaa molemmista suunnista.
  10. Nauti juhlistasi ja anna vieraiden toimia baarimestareina!

Lisätiedot: SodaStream Suomi, maajohtaja Thea Forstén p. 09 77 400 100, thea.forsten@sodastream.fi

Tuotepyynnöt, tuotekuvat sekä Minna Jonesin stailaamat Soda Bar -kuvat mediakäyttöön: Niina Tolvanen, Viestintätoimisto Drum, niina.tolvanen@drum.fi tai p. 050 409 2177

SodaStream on 45 maassa toimiva virvoitusjuoma-alan yritys, joka valmistaa ja markkinoi hiilihapotuslaitteita ja virvoitusjuomien valmistamiseen tarkoitettuja virvoitusjuomatiivisteitä. SodaStream on alansa globaali markkinajohtaja. Hiilihapotuslaitteita on yli 500 000 suomalaisessa kotitaloudessa. Suomessa SodaStreamilla on noin 700 jälleenmyyjää ja juomavalikoimaan kuuluu yli 60 erilaista virvoitusjuomaa ja makuvettä. Yhtiön osake on noteerattu New Yorkin pörssissä.