Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Uusinta ilmanlaatu- ja suodatintietoa Finnbuild 2016-messuilla

Camfil Oy

Uusinta ilmanlaatu- ja suodatintietoa Finnbuild 2016-messuilla

Julkaistu: 05.10.2016 klo 10:15
Julkaisija: Camfil Oy

Camfil on mukana lokakuun 12.-14.10. pidettävillä Finnbuild-messuilla, osastolla 6 e 81. Kerromme mm. uusimmista tutkimuksista, joissa on selvitetty ilmanlaadun vaikutuksia terveyteen, PM1-hiukkasten vaarallisuudesta ja uudesta ISO 16890 standardista. Esittelemme myös sisäilman laadun parantamiseen tarkoitettuja ratkaisuja toimistojen, koulujen, varastojen, teollisuuden ja muiden kohteiden vaatimustasojen mukaan. Tervetuloa messuille, lisätietoa ja rekisteröityminen täältä: http://finnbuild.messukeskushelsinki.fi/

Camfil on maailman johtava puhdasilmaratkaisujen valmistaja yli 50 vuoden kokemuksella. Tuotteemme suojaavat ihmisiä, prosesseja ja ympäristöä. Ne edistävät terveyttä, parantavat tuottavuutta ja vähentävät energiankulutusta. 26 tuotantolaitosta, kuusi tutkimus- ja kehityskeskusta, sekä yli 65 paikallista myyntikonttoria ympäri maailmaa kykenevät tarjoamaan asiakkaillemme kaikki tarvittavat palvelut ja tuen. Camfil -yhtymän pääkonttori sijaitsee Ruotsissa, mutta yli    95 % liikevaihdosta muodostuu kansainvälisiltä markkinoilta. Yhtymällä on 3 800 työntekijää ja liikevaihto 600 miljoonaa €.

Camfil Oy on Suomessa toimiva Camfil Groupin tytäryhtiö. Yrityksen pääkonttori ja varasto sijaitsevat Espoossa. Koko maan kattava palveluverkko sekä 10 miljoonan euron liikevaihto tekevät Camfil Oy:stä markkinajohtajan myös Suomessa.