Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Uudistuneille nestemäisille TENA Ihonhoitotuotteille Joutsenmerkki

Hill+Knowlton Strategies

Uudistuneille nestemäisille TENA Ihonhoitotuotteille Joutsenmerkki

Julkaistu: 30.01.2015 klo 11:01
Julkaisija: Hill+Knowlton Strategies

TENA Ihonhoitotuotteet ovat uudistuneet ja nestemäisille tuotteille on myönnetty Joutsenmerkin käyttöoikeus. Hellävaraiset TENA Ihonhoitotuotteet auttavat säilyttämään ihon hyvässä kunnossa ja parantamaan yksilön hyvinvointia.

Herkän ja ikääntyvän ihon tarpeisiin suunnitellut TENA Ihonhoitotuotteet ovat uudistuneet. Tuotteiden koostumuksia on parannettu ja pakkauksia on kehitetty, jotta niiden käyttö on entistä helpompaa. Osoituksena tiukkojen ympäristövaatimusten täyttämisestä enemmistö TENA Ihonhoitotuotteista on saanut Joutsenmerkin. Joutsenmerkki osoittaa, että kosmetiikkatuotteet ovat omassa luokassaan vähiten ympäristöä kuormittavia ja ne täyttävät tiukat terveyteen liittyvät vaatimukset.

SCA ja TENA ovat sitoutuneet korkealaatuiseen hoitoon ja ympäristön huomioon ottamiseen.   Kokonaisvaltainen hoito, jossa puhdistusmenetelmät ja tuotteet on valittu yksilöllisten tarpeiden mukaisesti, on ensiarvoisen tärkeää.  TENA Ihonhoitotuotteet auttavat säilyttämään ihon hyvän kunnon ja helpottavat samalla myös hoitajien työtä.

Tuotteiden koostumusta on uudistettu ja TENA Ihonhoitotuotteet ovat nyt parabeenittömiä ja tuoksultaan entistä miedompia. TENA Wash Cream Pesuvoide on entistä kosteuttavampi ja koostumukseltaan täyteläisempi, ja TENA Shampoo & Shower Suihkushampoo puolestaan on hoitavampi ja kosteuttavampi. Myös TENA Skin Lotion Kosteusemulsion koostumusta on kehitetty entistä kosteuttavammaksi.

Tuotepakkausten muotoilua on kehitetty käyttäjäystävällisemmäksi ja modernin raikkaaksi. Tuotteet on luokiteltu ihonhoidon kolmen perusvaiheen mukaisesti; puhdistus, kosteutus ja suojaus. Pakkausten selkeät värikoodit helpottavat oikean tuotteen valitsemista.

Joutsenmerkki on myönnetty seuraaville TENA®-tuotteille:

• TENA® Wash Cream Pesuvoide
  • TENA® Shampoo & Shower Suihkushampoo
  • TENA® Skin Lotion Kosteusemulsio
  • TENA® Skin Cream Perusvoide
  • TENA® Skin Care Oil Ihoöljy
  • TENA® Barrier Cream Suojavoide
  • TENA® Zinc Cream Sinkkivoide

Uudistuneet tuotteet ovat saatavilla helmi‒maaliskuussa.

Lisätiedot:
Assistant Brand Manager Camilla Ström, Oy SCA Hygiene Products Ab, P. (09) 506 881

SCA Hygiene Products, Incontinence Care on inkontinenssin hoidon ja tuotekehityksen uranuurtaja Suomessa ja Pohjoismaissa. SCA tarjoaa laadukkaita tuotteita ja palveluita inkontinenssin hoitoon. TENA on tunnetuin markkinoilla oleva tuotemerkki inkontinenssin hoidossa.