Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Uudet Lights by TENA -pikkuhousunsuojat pieniin odottamattomiin pisaroihin

SCA Hygiene Products

Uudet Lights by TENA -pikkuhousunsuojat pieniin odottamattomiin pisaroihin

Julkaistu: 26.03.2015 klo 13:18
Julkaisija: SCA Hygiene Products

TENA tuo naisille täysin uudet Lights by TENA -pikkuhousunsuojat, jotka sopivat erityisesti yllättäviin tilanteisiin. Erittäin imukykyiset pikkuhousunsuojat ovat yhtä ohuita ja joustavia kuin tavalliset pikkuhousunsuojat.  Lights by TENA -tuotteet antavat varman ja raikkaan olon koko päiväksi.

Monet naiset kokevat lievää virtsankarkailua raskauden aikana tai sen jälkeen. Lantionpohjalihasten harjoittaminen ja vahvistaminen auttaa saamaan hallinnan takaisin. Pieniin odottamattomiin pisaroihin voi varautua käyttämällä erityisesti niihin suunniteltuja pikkuhousunsuojia.  Ne saavat olon tuntumaan raikkaalta, varmalta ja turvalliselta, sillä ne sitovat kosteuden nopeasti.

Uudet Lights by TENA -pikkuhousunsuojat on suunniteltu erityisesti odottamattomiin tilanteisiin.  Suojissa on tehokkaampi imukyky kuin tavallisissa pikkuhousunsuojissa, mutta ne ovat kuitenkin yhtä ohuita ja joustavia kuin tavalliset pikkuhousunsuojat. Lisäksi suojissa on FeelFresh-teknologia, joka poistaa kosteuden ja lukitsee hajut sisäänsä. Näin olo tuntuu kuivalta ja raikkaalta.

Lights by TENA -pikkuhousunsuojia on saatavana kolmessa eri koossa: valikoiman pienin Lights by TENA Light Liner, normaalikokoinen Lights by TENA Liner ja pidempi Lights by TENA Liner Long. Pikkuhousunsuojat ovat myynnissä vähittäiskauppojen intiimihygieniaosastolla ja TENA Kaupassa maalis-huhtikuusta lähtien (www.tenakauppa.fi). Lights by TENA Light Liner on saatavilla 28 kappaleen pakkauksessa, Lights by TENA Liner 24 kappaleen pakkauksessa ja Lights by TENA Liner Long 20 kappaleen pakkauksessa.  Pakkausten hinnat ovat noin 3,15 euroa.

Lisätietoa ja ohjevideoita lantionpohjan lihasten harjoittamiseen osoitteessa www.lightsbytena.fi

Lisätiedot ja kuvapyynnöt:
Anu Hupli, Category Marketing Manager, puh. 09-506 88 207
anu.hupli@sca.com

Annika Stendahl-Viitala, Brand Manager, puh. 09-506 88 333
annika.stendahl-viitala@sca.com

Osoitelähde: Terveystoimittajat ry

SCA on maailmanlaajuisesti johtava hygieniatuotteita valmistava metsäyhtiö. Yhtiö kehittää ja valmistaa kestävällä tavalla henkilökohtaisia hygieniatuotteita, pehmopapereita ja metsäteollisuuden tuotteita. Yhtiö myy tuotteita noin 100 maassa vahvojen tuotemerkkien alla. Yhtiön tuotemerkkejä ovat maailman johtavat TENA ja Tork sekä alueelliset, kuten Libresse, Libero ja Lotus. Euroopan suurimpana yksityisenä metsänomistajana SCA on sitoutunut kestävän kehityksen mukaiseen metsänhoitoon. Konsernilla on noin 44 000 työntekijää. Liikevaihto oli vuonna 2014 104 miljardia ruotsin kruunua eli 11,4 miljardia euroa. SCA on perustettu vuonna 1929 ja sen pääkonttori sijaitsee Tukholmassa. Yhtiö on listattu NASDAQ OMX Tukholmassa. Lisätietoja osoitteesta www.sca.com