Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Terveystalo Kirkkonummi muuttaa uusiin toimitiloihin vuodenvaihteessa

Terveystalo

Terveystalo Kirkkonummi muuttaa uusiin toimitiloihin vuodenvaihteessa

Julkaistu: 12.12.2013 klo 12:27
Julkaisija: Terveystalo

Terveystalo Kirkkonummi muuttaa vuodenvaihteessa uusiin toimitiloihin Kauppakeskus Kirsikkaan, Saloviuksentie 3. Palvelemme uusissa toimitiloissa asiakkaitamme torstaista 2.1.2014 alkaen.

Muutosta johtuen Terveystalo Kirkkonummi on suljettuna vuodenvaihteessa pe 27.12. - ti 31.12.2013. Tuona aikana Terveystalon muut toimipisteet pääkaupunkiseudulla ovat terveyspalveluita tarvitsevien käytössä.

Terveystalo Kirkkonummen aukioloajat pysyvät ennallaan ja olemme avoinna myös iltaisin ja viikonloppuna:
- ma-to klo 8-19
- pe klo 8-18
- la klo 9-13

Terveystalo Kirkkonummi tarjoaa jatkossakin yleis- ja erikoislääkäripalveluita, työterveyspalveluita sekä laboratoriopalveluita. Vuodenvaihteen jälkeen valikoimaa täydentävät röntgenpalvelut.

- Koko Terveystalo Kirkkonummen henkilökunta odotamme innolla uusiin, nykyaikaisiin toimitiloihin pääsyä. Uudet tilat mahdollistavat toimintamme edelleen kehittämisen Kirkkonummella. Uusien tilojen myötä pystymme käynnistämään röntgentoiminnan ja tulemme laajentamaan entisestään myös erikoislääkäripalveluitamme. Haluan toivottaa lämpimästi tervetulleeksi uudistuvalle lääkäriasemallemme niin uudet kuin vanhatkin asiakkaamme, sanoo Terveystalo Kirkkonummen yksikönjohtaja Anu Taro.

- Järjestämme tammikuussa avointen ovien päivän, jossa asiakkaamme ja seudun asukkaat voivat tulla tutustumaan toimintaamme. Ohjelmassa on myös ilmaisia terveysmittauksia. Kerromme ajankohdasta tarkemmin vuodenvaihteen jälkeen, Anu Taro sanoo.

Anu Taro, yksikönjohtaja, Terveystalo Kirkkonummi, anu.taro@terveystalo.com, puh. 043 824 4441

Anni Romu, viestintäpäällikkö, Terveystalo, anni.romu@terveystalo.com, puh. 050 571 1887

Terveystalo on Suomen suurin terveyspalveluyritys. Yhtiö tarjoaa monipuolisia terveys-, työterveys-, sairaanhoito- ja tutkimuspalveluja lähes 150 toimipaikassa eri puolilla Suomea. Terveystalon asiakkaita ovat yksityishenkilöt, yritykset ja yhteisöt, vakuutusyhtiöt sekä julkinen sektori. Terveystalo työllistää valtakunnallisesti lähes 6 500 terveydenhuollon ammattilaista. Terveystalon verojalanjälki vuonna 2012 oli yhteensä 71,9 miljoonaa euroa ja viime vuonna Terveystalo investoi suomalaisten terveyspalvelujen kehittämiseen yli 27 miljoonaa euroa. www.terveystalo.com