Etusivu » Tiedotteet » Terveys » TENA käsi sydämellä

TENA käsi sydämellä

Julkaistu: 05.10.2015 klo 13:29
Julkaisija: SCA Hygiene Products

TENA on jo viidettä kertaa mukana tukemassa Roosa nauha -keräystä. Tänä vuonna myös TENA Kauppa on liittynyt mukaan tukijoihin. Roosa nauha -keräyksen tämän vuoden terveysteema arkiliikunnan merkityksestä on myös yhteinen kiinnostuksen kohde Oy SCA Hygiene Products Ab:lle ja Syöpäsäätiön keräykselle. SCA kannustaa TENA-tuotteita käyttäviä inkontinenssista kärsiviä omatoimisuuteen.

”Virtsankarkailu ja rintasyöpä huolettaa samaa aikuisten naisten ikäryhmää, vaikka asioilla ei ole tekemistä toistensa kanssa. Meidän on helppo yhtyä keräyksen tämän vuoden Käsi sydämellä -teemaan, olemmehan TENA-tuotteillamme myös auttavia käsiä ihmisten arjessa”, sanoo Brand Manager Annika Stendahl-Viitala Oy SCA Hygiene Products Ab:sta.

Hoitohenkilökunnan auttavat kädet edesauttavat tuen tarpeessa olevan henkilön omien voimavarojen ylläpitämistä. Asiakasta rohkaistaan käyttämään niin paljon kuin mahdollista vielä jäljellä olevia voimavarojaan, kuten esimerkiksi hoitamaan wc-asiansa itsenäisesti.

Lahjoitus TENA-tuotteista

SCA tukee Roosa nauha -keräystä lahjoittamalla 50 senttiä jokaisesta vähittäiskaupassa myydystä roosasta tuotteesta eli TENA Lady Mini Magic, Ultra Mini ja Ultra Mini Plus -pakkauksista. Verkossa tapahtuvassa TENA Kaupassa lahjoitetaan 50 senttiä jokaisesta myydystä TENA Lady -tuotteesta kampanjakuukauden aikana.

Osallistuminen Roosa nauha -keräykseen myös SCA:n henkilöstön arjessa. SCA:n henkilökunta kantaa Katri Niskasen suunnittelemaa roosaa silkkinauhaa kampanjakuukauden ajan.

Lisätietoja Roosa nauha -kampanjasta www.cancer.fi/roosanauha

TENA Kauppa www.tenakauppa.fi

Niina Karisalmi
puh. 09 506 88 207
niina.karisalmi@sca.com
Category & Trade Marketing Manager Feminine
Oy SCA Hygiene Products Ab

Annika Stendahl-Viitala
puh. 09 506 88 1
annika.stendahl-viitala@sca.com
Brand Manager
Oy SCA Hygiene Products Ab

SCA Hygiene Producs, Incontience Care on inkontinenssin hoidon ja tuotekehityksen uranuurtaja Suomessa ja Pohjoismaissa. SCA tarjoaa laadukkaita tuotteita ja palveluita inkontinenssin hoitoon. TENA on tunnetuin markkinoilla oleva tuotemerkki inkontinenssin hoidossa.