Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Teekannen vihreät teet sokerittomia

Teekannen vihreät teet sokerittomia

Julkaistu: 31.03.2014 klo 12:10
Julkaisija: Lejos Oy

TEEKANNE Vihreä tee on aina sokeriton

TEEKANNE:n vihreät teet ovat miedon makuisia teesekoituksia. Valikoitujen luonnollisten yrttien ja hedelmien lisäys tekee vihreästä teestämme ainutlaatuisen makuelämyksen, ilman lisättyä sokeria. Vihreä tee sisältää luontaisesti kofeiinia hieman vähemmän kuin musta tee ja huomattavasti vähemmän kuin kahvi. Teekanne tarjoaa myös kamomillaa ja minttua sisältävää vihreää teetä, josta on poistettu kofeiini kokonaan.

•sokeriton
•todellinen hyvinvoinnin lähde
•käytetty vuosisatoja terveyden ja nestetasapainon ylläpitoon veden ohella
•sisältää antioksidantteja
•neljä kupillista päivässä  auttaa saavuttamaan parhaat terveyshyödyt

Teekannen vihreät teet löydät hyvinvarustelluista päivittäistavarakaupoista.

Teekanne on perheyritys, joka on perustettu vuonna 1882. Pitkä historia ja paneutuminen teen valmistukseen takaa aina korkealaatuiset teet. Teekannen nimi on yli 130 vuoden ajan merkinnyt samaa kuin huippulaatuiset teetuotteet. Korkealaatuiset tuotteet ovat linjassa tämän päivän terveellisen elämäntavan kanssa. Teet ovat varta vasten suunniteltu pitäen mielessä hyvän maun ja funktion harmonia. Teekanne tuotteet ovat 100 % luonnollisia. Ne eivät sisällä lisättyä sokeria tai keinotekoisia lisä- ja säilöntäaineita.

Teekanne -teet maahantuo Lejos Oy.

Kuvia ja lisätietoja tuoteryhmäpäälliköltä Kaisa Kiintoselta osoitteesta kaisa.kiintonen@lejos.fi

Lejos on suomalainen perheyritys, joka tuo maahan ja markkinoi kansainvälisiä elintarvikealan merkkituotteita. Asiakkaina ovat päivittäistavarakaupat, tukkukaupat, kioski- ja huoltoasemaketjut, hotelli- ja ravintolaketjut, henkilöstöravintolat, Duty Free -myymälät sekä elintarviketeollisuus. Päämiehiä on ympäri maailmaa, 12 eri maassa.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki