Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Syöpäsäätiö valitsi Kubon Movember-kampanjan viestintäkumppaniksi

Syöpäjärjestöt

Syöpäsäätiö valitsi Kubon Movember-kampanjan viestintäkumppaniksi

Julkaistu: 19.09.2016 klo 12:28
Julkaisija: Syöpäjärjestöt

Viiksikampanjana tunnettu Movember kerää taas varoja eturauhas- ja kivessyövän tutkimukseen sekä nostaa suomalaisten miesten yleisimmän syövän keskustelun aiheeksi. Movember-keräys alkaa marraskuun alussa ja kestää koko kuukauden. Syöpäsäätiö on varoja keräävän Movember-kampanjan järjestäjä Suomessa.

Syöpäsäätiö valitsi Movember-kampanjan viestintäkumppaniksi strategisen ja visuaalisen sisältötoimisto Kubo Oy.

“Valitsimme Kubon, koska kubolaisilla on aito kiinnostus asiaan ja raikkaita markkinointi-ideoita, jotka eivät keskittyneet pelkästään Movember-viiksien kasvattamiseen. He pureutuivat heti kampanjan ydintehtävään, joka on lisätä ymmärrystä eturauhassyövän yleisyydestä, helpottaa aiheesta keskustelemista sekä kannustaa ihmisiä ja yrityksiä keräämään ja lahjoittamaan varoja suomalaiseen eturauhassyöpätutkimukseen. Ihmiset lahjoittavat vasta, kun tietävät, miksi rahaa kerätään.”, sanoo varainhankintapäällikkö Helena Hulkko.

“Yksi yrityksemme arvoista on, että niillä asioilla, joita teemme on tarkoitus. Yhteistyö Movemberin osalta kulminoituu juuri tähän arvoomme. Ei ulkoisteta itseämme meille tärkeistä asioista vaan välitetään aidosti läheisistämme”, sanoo toimitusjohtaja Jarmo Hovinen Kubosta.

Lahjoittaminen Movember-keräykseen on tärkein tapa osallistua

Tärkein ja helpoin tapa osallistua Movemberiin on tehdä lahjoitus. Lahjoittamisen lisäksi yksityiset kansalaiset ja yhteisöt sekä yritykset voivat ilmoittautua mukaan aktiivisiksi kampanjakerääjiksi osoitteessa www.movember.com.

Varainhankintapäällikkö Helena Hulkko helena.hulkko@cancer.fi

Sisällöntuottaja Anna Korvenoja, Syöpäsäätiö anna.korvenoja@cancer.fi

Tiedottaja Maarit Rautio maarit.rautio@cancer.fi

www.syopasaatio.fi

Syöpäjärjestöt on Suomen suurimpia kansanterveysjärjestöjä, jolla on yli 120 000 jäsentä.

Syöpäjärjestöihin kuuluvat:

Suomen Syöpäyhdistys ry ja sen jäsenjärjestöt:
12 alueellista syöpäyhdistystä
6 valtakunnallista potilasjärjestöä
Suomen Syöpärekisteri ja sen osana Joukkotarkastusrekisteri
Syöpäsäätiö

Syöpäjärjestöt tukee ja kuntouttaa syöpää sairastavia ja heidän läheisiään, tiedottaa syöpää ehkäisevistä ja terveyttä edistävistä asioista, pitää yllä rekisteriä syöpätaudeista ja joukkotarkastuksista ja myöntää varoja syöpätautien tieteelliseen tutkimukseen.

www.syöpäjärjestöt.fi
www.kaikkisyövästä.fi