Etusivu » Tiedotteet » Terveys » SuperTube tulee taas Vuokattiin

SuperTube tulee taas Vuokattiin

Julkaistu: 18.04.2016 klo 08:30
Julkaisija: Pohjolan Mylly

Vloggaajia nähdään jälleen Vuokatissa, kun Angry Birds -aktiviteettipuiston järjestämä SuperTube kokoaa Suomen suosituimpia videobloggaajia saman katon alle lauantaina 23.4.2016. Show time on klo 13-16. Vuokatissa nähdään suosikkitubettajista Miisa, Pinkku Pinsku, Tume ja Deata.

Vloggaus on yhdistelmä sanoista video ja blogi. Se tarkoittaa käytännössä sitä, että ihminen puhuu kameralle ajatuksistaan ja mielipiteistään, rennosti ilman selkeää käsikirjoitusta, ja julkaisee videonsa YouTubessa. Suomessa videobloggaajia on satoja ja määrä on jatkuvassa kasvussa. Kauppalehti Optio nosti vloggaaja Miisan yhdeksi Suomen vaikutusvaltaisimmaksi ihmiseksi (21.1.2016).

Vuokatin Angry Birds -aktiviteettipuistossa toista kertaa järjestettävään SuperTube-tapahtumaan saapuu kattaus Suomen suosituimpia vloggaajia. Vloggaajien seuraajat ja yleisö pääsevät jututtamaan idoleitaan questions&answers-kyselytilaisuudessa sekä näkemään haasteosuuden. Tämän jälkeen yleisöllä on mahdollisuus tavata suosikkitubettajansa meet&greet-fanitapaamisessa.

– Viime marraskuussa ensimmäistä kertaa järjestetty SuperTube sai valtavan suosion, joten päätimme järjestää tapahtuman uudelleen, asiakkaidemme pyynnöstä. Halusimme faneille ja vloggareiden seuraajille mahdollisuuden tutustua idoliinsa paremmin. Vloggauskulttuuriin kuuluu aktiivinen vuorovaikutus julkaisijan ja hänen faniensa kanssa, tähän tarjoamme nyt mahdollisuuden livenä, Angry Birds Activity Park Vuokatin myyntipäällikkö Anu Kähkönen kertoo.

Vloggaajien fanikunta koostuu valtaosin nuorista sosiaalisen median aktiivisista käyttäjistä. Vloggaukseen liittyvä välittömyys tekee vloggaajista esimerkiksi perinteisiä poptähtiä läheisempiä, minkä vuoksi idoliin on näin ollen helpompi samaistua.

Vuokatti Angry Birds Activity Park on sisäaktiviteettipuisto, jonka Angry Birds Arena, Game Arena ja Freestyle Hall liikuttavat koko perhettä. SuperPark-ketjuun kuuluvat myös Vantaalla, Turussa ja Oulussa sijaitsevat puistot.

Anu Kähkönen, myyntipäällikkö, +358 50 5639 683,  anu.kahkonen@angrybirdsvuokatti.fi

www.angrybirdsvuokatti.fi