Etusivu » Tiedotteet » Terveys » SUOMALAISET JA SILMÄNTERVEYS

Julkaistu: 26.02.2013 klo 09:53
Julkaisija: Pilgrim Oy

Tilkan Silmäsairaalan toimittajakysely

Tilkan Silmäsairaala viestii silmänterveyden ajankohtaisista uutisaiheista sekä silmänterveyshoidon vastuullisuusaiheista vuonna 2013. Sitä ennen haluamme kuulla mielipiteesi siitä, mikä näissä aiheissa on kiinnostavaa ja millaiselle tiedolle on tarvetta. Kiitos jo etukäteen, jos ennätät vastata alla olevaan kyselyymme! Vastaamiseen kuluu arviolta noin kolme minuuttia.

www.askit.fi/k/k.php?k=8&g=103

Ystävällisin terveisin,

Nina Alivirta

Pilgrim Oy

Lisätietoja Tilkan Silmäsairaalasta: http://www.tilkansilmasairaala.fi/

Tilkan silmäsairaala määrittelee sosiaalisen vastuunsa laajasti. Vastuullisuus määrittelee kaikkea silmäsairaalan toimintaa niin kustannusten kuin palvelun laadun valvonnasta hoidon vaikuttavuuden arviointiin. Tilkan silmäsairaalassa hoidossa potilaan näkökulma huomioidaan konkreettisesti mm. kuuntelemalla potilasta ja keskustelemalla hänen kanssaan, jotta mikään kysymys ei jäisi hoidon aikana tai sen jälkeen askarruttamaan. Lisäksi potilaan kokemuksia kartoitetaan säännöllisillä kyselyillä ja hoidon vaikuttavuutta mitataan selkeillä mittareilla. Potilas ei jää yksin ja hänen vaivoihinsa suhtaudutaan rakentavasti ja myönteisesti.