Etusivu » Tiedotteet » Terveys » SBS Wirmo ja Terveystalo aloittavat yhteistyön

SBS Wirmo ja Terveystalo aloittavat yhteistyön

Julkaistu: 10.09.2013 klo 13:28
Julkaisija: Terveystalo

Salibandyseura Wirmo ry (SBS Wirmo) ja Terveystalo aloittavat tuoreen yhteistyön koskien seuran terveydenhuoltoa, urheilutapaturmien hoitoa ja yhteisen markkinoinnin toteuttamista. Sopimus tehtiin kausille 2013-2014 ja 2014-2015 ja se kattaa seuran miesten ja naisten joukkueet sekä juniorit.

Mynämäkeläisellä SBS Wirmolla on miesten ja naisten salibandyjoukkueet, sekä merkittävä määrä juniorijoukkueita. Tulevalla kaudella SBS Wirmon miesten edustusjoukkue pelaa Divarissa (miesten 1. divisioona) ja naisten joukkue 2. divisioonassa.

- Alkavalla kaudella isona asiana on miesten edustusjoukkueen pelaaminen Divarissa, johon nousu varmistettiin viime kauden päätteeksi. Nopea ja sujuva hoito äkillisissä tapaturmissa on tärkeää, jotta pelaajan nopea parantuminen pelikuntoon varmistetaan, kertoo seuran hallituksen jäsen Matti Vira.

- Tärkeintä on kuitenkin juniorityö, joka on menestyvän seuran kulmakivi. Siinä tarvitaan akuutin hoidon lisäksi tietoa ravinnosta ja vammojen ennaltaehkäisystä. Haluamme kannustaa kaikkia terveisiin elämäntapoihin tarjoamalla tietoa pelaajille ja pelaajien taustajoukoille.

Nopeatempoisena lajina salibandy voi altistaa pelaajia mm. polven ja nilkan alueen vääntövammoille, lihasrevähdyksiin ja rasitusvammoille. Nämä lajille yleisimmät vammat vaativat tehokasta hoitoa. Terveystalon palvelut ja Terveystalo SPORT -asiantuntijat takaavat seuran jäsenille tehokasta hoitoa, ja toipuminen pelikuntoon saadaan nopeasti käyntiin. Ennaltaehkäisy on myös osa Terveystalo SPORT -palveluita ja sen ytimenä on urheilijan terveystarkastus.

- Terveystalon terveydenhuollon ammattilaisilla on pitkä kokemus urheilijoista ja heidän hoitamisestaan. Kokemuksen myötä pystymme myös panostamaan ennaltaehkäisyyn ja tukemaan SBS Wirmon menestystä tulevilla kausilla, kommentoi Terveystalon Länsi-Suomen alueen kaupallinen johtaja Juha Impilä.

SBS Wirmon terveydenhuollosta ja tapaturmien hoidosta vastaavat Turun seudulla ensisijaisesti Terveystalo Aninkainen ja Terveystalo Pulssi. Vieraspelimatkojen aikana seuraa palvelevat Terveystalon 150 toimipaikkaa ympäri Suomen. Lisäksi Terveystalo tarjoaa seuran jäsenille ja heidän lähiomaisilleen mahdollisuuden käyttää Terveystalon palveluita solmitun sopimuksen puitteissa.

www.terveystalo.com

Terveystalo, kaupallinenjohtaja, Länsi-Suomi, Juha Impilä, puh. 040 5440 754, juha.impila@terveystalo.com

Terveystalo, asiakkuuspäällikkö, Sport-yhteistyö, Mika Kivinen, puh. 0400 462 199, mika.kivinen@terveystalo.com

Salibandyseura Wirmo ry, Matti Vira, puh. 0400 995 765, matti.vira@keskusautohalli.fi