Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Ruohonjuuri avaa myymälän Espoon Isoon Omenaan

Ruohonjuuri avaa myymälän Espoon Isoon Omenaan

Julkaistu: 11.08.2016 klo 06:00
Julkaisija: Ruohonjuuri

Ennenkuin metro saapuu Espooseen, saapuu sinne Ruohonjuuri! Ruohonjuuri avaa ison Ruohonjuuri-myymälän Iso Omena-kauppakeskukseen 11.8. Myymälä on Espoon ensimmäinen Ruohonjuuren myymälä. Myymälässä on avajaispäivänä erilaista tapahtumaa, tarjouksia sekä luomusta naposteltavaa. Sadoille ensimmäiselle ojennetaan kassalta myös vihreä luomuomena.

Ruohonjuuri haluaa olla edelläkävijä asiakkaiden wow-kokemuksen luomisessa niin visuaalisessa ostokokemuksessa, valikoimassa kuin palvelukokemuksessakin.  Isoon Omenaan avattavan Ruohonjuuren suunnittelusta on vastannut suunnittelutoimisto Amerikka, jonka mukaan vetovoimaisin ostokokemus syntyy kivijalassa. Tahtotilana Ruohonjuurella on tuoda tuotteiden ja palvelun kautta iloa ja elinvoimaa asiakkaille, sekä toimia samalla eettisillä periaatteilla.

Ruohonjuuri on kasvanut viime vuosina vahvasti, uusia myymälöitä on perustettu ja liikevaihto on kasvanut vuosittain 20-30%.

Osoite: Ruohonjuuri Iso Omena -kauppakeskus Piispansilta 11, 02230 Espoo

Myymälän puh. 044 7222 788

Toimitusjohtaja Arto Ranta-aho p. 050-3730 330, arto.ranta-aho@ruohonjuuri.fi

Ruohonjuuri Oy luomu- ja lähiruokaan, luonnonkosmetiikkaan ja terveystuotteisiin erikoistunut vähittäiskauppaketju. Ruohonjuuren missiona on tarjota asiakkaille iloa ja elinvoimaa. Tärkeinä toimintaperiaatteina ovat: Hymyssä suin & pilke silmäkulmassa, aktiivisesti palvellen sekä wow-elämyksiä tarjoten