Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Pihlajalinna-konsernin hoivaliiketoiminta laajenee jälleen

Pihlajalinna-konserni

Pihlajalinna-konsernin hoivaliiketoiminta laajenee jälleen

Julkaistu: 20.12.2013 klo 14:49
Julkaisija: Pihlajalinna-konserni

Pihlajalinna-konserni on Suomen suurin kotimaisessa omistuksessa oleva sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluiden tuottaja. Sen tavoitteena on edelleen laajentua entistä vahvemmaksi valtakunnalliseksi verkostoksi.

Konsernin hoivatoiminta tulee tarjoamaan laadukkaita palveluja nyt myös Kokemäellä. Pihlajalinna Oy ja Jaana Hakala ovat sopineet Kuusama-Koti Oy:n koko toiminnan siirtymisestä Pihlajalinna-konserniin 1.1.2014.

- Paikkakunnallaan arvostettu Kuusama-Koti jatkaa kaupan toteuduttua toimintaansa nykyisissä tiloissaan osoitteessa Päivänpaiste 4. Vuoden alussa käynnistetään tilojen laajentamistyöt ja näin voimme turvata laadukkaiden palvelujen jatkumisen viihtyisässä ympäristössä, kertoo Pihlajalinnan hoivapalveluiden liiketoimintajohtaja Hanna Aschan.

- Nykyinen ammattitaitoinen ja ikäihmisten palvelutyötä arvostava henkilökunta jatkaa arvokasta työtään Kuusama-Kodissa, lisää Aschan.

Pihlajalinna-konsernin kotipaikka on Tampere, mutta nykyinen toiminta kattaa jo koko Suomen Helsingistä Leville. Hoivatoimintapalveluja tarjotaan Hämeenlinnassa, Jyväskylässä, Jämsässä, Sastamalassa, Tampereella ja nyt myös Kokemäellä.

Hanna Aschan

liiketoimintajohtaja, hoivapalvelut

0400 358 815, hanna.aschan@pihlajalinna.fi

Pihlajalinna-konserni on Suomen suurin kotimaisessa omistuksessa oleva sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluiden tuottaja. Pihlajalinna on perustettu vuonna 2001. Sen omistajina ovat yhtiön henkilökunta, Keskinäinen Vakuutusyhtiö LähiTapiola sekä suomalainen rahasto. Pihlajalinna-konserni tuottaa laadukkaita sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluja kunnille ja erittäin korkeatasoisia yksityispalveluita Dextra Lääkärikeskuksissa ja Sairaaloissa. Pihlajalinnan liikevaihtoarvio vuodelle 2013 on noin 120 miljoonaa euroa. Yhtiössä työskentelee yli 1 500 terveydenhuollon ammattilaista.