Etusivu » Tiedotteet » Terveys » PHSOTEY tiedottaa: Sosiaalipalvelujen palveluohjaus Polku auttaa yhdellä puhelinsoitolla

Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä

Julkaistu: 21.03.2016 klo 11:22
Julkaisija: Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä

Soita Polkuun, yhdessä löydämme perille

Peruspalvelukeskus Aavan sosiaalipalvelujen palveluohjaus Polku aloitti toimintansa elokuussa 2015. Polku antaa ohjausta ja neuvontaa sosiaalipalveluista, kuten lapsiperheiden sosiaalityöstä, päihde- ja mielenterveyspalveluista, vammaisten palveluista, aikuissosiaalityöstä ja toimeentulotuesta. Polku palvelee koko Peruspalvelukeskus Aavan alueen asiakkaita ja yhteistyökumppaneita.

Palveluohjaus Polun palveluohjaajia tavoittaa puhelimitse (puhelinnumero: 03 – 819 4850) arkisin klo 9 - 12 välisenä aikana. Polussa on käytössä myös takaisinsoittopalvelu, jolloin asiakas palveluohjauksen aukioloaikana voi jättää yhteystietonsa ja viestin vastaajaan, niin hänelle soitetaan takaisin saman päivän aikana.

Palveluohjaus Polku on löytänyt paikkaansa ja palveluohjaajat ovat saaneet yhteydenottoja liittyen erilaisiin sosiaalihuollon asioihin eri tahoilta jokaisesta Aavan jäsenkunnasta. Polun kautta on sosiaalipalvelujen ohjaus ja neuvonta tehostunut ja monet asiat etenevät nyt yhdellä puhelinsoitolla.

Lisätietoa Palveluohjaus Polusta

Siv Pelkonen

Aikuissosiaalityön sosiaalipäällikkö

Peruspalvelukeskus Aava – liikelaitos