Etusivu » Tiedotteet » Terveys » PHSOTEY tiedottaa: Lastenmielenterveystalo.fi -nettipalvelu laajeni Päijät-Hämeeseen

Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä

Julkaistu: 16.05.2016 klo 13:26
Julkaisija: Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä

lastenmielenterveystalo.fi. palvelu on laajennut kattamaan Päijät-Hämeen. Sivustolta löytyvät alueen hoito- ja palvelupaikat sekä tietoa, neuvoja ja apua vanhemmille, lapsille ja ammattilaisille.

Vanhemmat ja lasten parissa toimivat ammattilaiset löytävät verkkopalvelusta eri yhteistyötahojen tiedot. Tekstisisällön lisäksi sivustolla on videoita, piirrettyjä kuvia sekä pelejä lapsille. Julkaistuja tietoja päivitetään ja täydennetään sekä puuttuvia tahoja lisätään tarpeen mukaan.

Päijät-Hämeen sairaanhoitopiiri ja Päijät-Hämeen sosiaali-ja terveysyhtymä ovat mukana Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin (HUS) psykiatrian ja tietohallinnon yhteistyönä tuotetussa nettipalvelussa www.lastenmielenterveystalo.fi.

Lasten Mielenterveystalo on osana Mielenterveystalo.fi- verkkopalvelua, josta löytyvät myös aikuisten ja nuorten Mielenterveystalo sekä nettiterapiat.

kuntoutusohjaaja Eeva Sinkkonen, lastenpsykiatrian poliklinikka, 044-440 6648

Lastenmielenterveystalo.fi-nettipalvelu laajeni Päijät-Hämeen sairaanhoitopiirin alueelle

Päijät-Hämeen sairaanhoitopiiri ja Päijät-Hämeen sosiaali-ja terveysyhtymä on mukana Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin (HUS) psykiatrian ja tietohallinnon yhteistyönä tuotetussa nettipalvelussa www.lastenmielenterveystalo.fi. Palvelu laajeni kattamaan Päijät-Hämeen 9.5.2016, jolloin sairaanhoitopiirin hoito- ja palvelupaikat löytyvät myös Lasten mielenterveystalo-sivustolta. Julkaistuja tietoja päivitetään ja täydennetään sekä puuttuvia tahoja lisätään tarpeen mukaan.

Lasten mielenterveystalo-sivustolta löytyy tietoa, neuvoja ja apua sekä vanhemmille, lapsille että ammattilaisille. Vanhemmat ja lasten parissa toimivat ammattilaiset löytävät verkkopalvelusta eri yhteistyötahojen tiedot. Tekstisisällön lisäksi sivustolla on videoita, piirrettyjä kuvia sekä pelejä lapsille.

Kuntoutusohjaaja Eeva Sinkkonen, lastenpsykiatrian poliklinikka, 044-440 6648

Päijät-Hämeen suurin sosiaali- ja terveysalan palveluntuottaja ja työnantaja. Intohimona hyvinvointi. Potilaan ja asiakkaan etu edellä www.phsotey.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki