Etusivu » Tiedotteet » Terveys » PHSOTEY tiedottaa: Lahden kaupunginsairaalan laboratorio muuttaa toiseen kerrokseen

Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä

Julkaistu: 25.05.2015 klo 09:49
Julkaisija: Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä

Lahden kaupunginsairaalan laboratorio muuttaa 27.- 29. toukokuuta kaupunginsairaalan 2. kerrokseen. Tiloihin kuljetaan pääaulasta, josta löytyvät opasteet. Asiakkaita pyydetään huomioimaan, että muuton aikana otetaan vain päivystystutkimuksia ja palvellaan rajoitetusti ajanvarausasiakkaita. Viikolla 23 eli 1. - 5. kesäkuuta suositellaan laboratoriokäyntejä vain välttämättömissä tutkimuksissa toiminnan sujuvuuden varmistamiseksi.

Laboratorio toimii ensisijaisesti ajanvarauksella. Kannattaa siis varata aika etukäteen, niin palvelu on mahdollisimman sujuvaa.

Ajanvarauksen voi tehdä netissä www.hyvis.fi / päijät-häme.

- Varauksen tekemiseksi tarvitset voimassa olevan laboratoriolähetteen ja verkkopankkitunnisteen tai mobiilivarmenteen. Ensimmäisellä käyntikerralla sinun pitää kirjautua Hyviksen käyttäjäksi, kertoo apulaisosastonhoitaja Tarja Tick-Sinkkilä.

Puhelinajanvaraus palvelee ma - to klo 8 - 16, pe klo 8 -14. puh. 03 - 819 4511. Käytössä on takaisinsoittojärjestelmä. Jos haluaa välttää ruuhkaisimmat hetket, kannattaa soittaa iltapäivällä ja mieluiten loppuviikosta.

apulaisosastonhoitaja Tarja Tick-Sinkkilä, puh. 044 - 719 5874

Päijät-Hämeen suurin sosiaali- ja terveysalan palveluntuottaja ja työnantaja. Intohimona hyvinvointi. Potilaan ja asiakkaan etu edellä www.phsotey.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki