Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä tiedottaa: Yhtymä kutsuu asiakkaita eRaatiin

Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä

Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä tiedottaa: Yhtymä kutsuu asiakkaita eRaatiin

Julkaistu: 19.05.2017 klo 17:56
Julkaisija: Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä

Yhtymä on ottanut käyttöön eRaati-palvelun, jolla asiakkaat voivat nopeasti antaa sähköistä pikapalautetta. Ideana on, asiakkaat ottavat kantaa yhteen asiaan kerrallaan. Tänään avatussa, ensimmäisessä kysymyksessä kysytään, millaisia palveluja asiakkaat haluaisivat yhtymän tarjoavan sähköisinä.

Kysymykseen pääsee vastaamaan osoitteessa eraati.fi/phhyky .

Vastaajan on ensin klikattava Osallistu keskusteluun -painiketta, jonka jälkeen järjestelmä kysyy vastaajan nimeä ja sähköpostiosoitetta. Tiedot täytettyään vastaaja saa sähköpostiosoitteeseensa käyttäjätunnukset ja linkin, jota klikkaamalla hän pääsee vastaamaan kysymykseen. Vastaajan nimi näkyy kaikille käyttäjille. Vastausaikaa on ensi viikon perjantaihin saakka.

eRaadin kautta vastaajat saavat halutessaan jatkossakin vastattavakseen yhtymän toimintaan ja palveluihin liittyviä kysymyksiä enintään kerran kuukaudessa.

Myös netin staattisempi palautekanava edelleen käytössä

Yhtymä kerää edelleen palautetta hoidosta ja asioinnista yhtymän sivuilla osoitteessa www.phhyky.fi/fi/asiakkaalle/palaute/ . eRaati ei siis korvaa jatkuvan palautteen keräämistä, vaan täydentää sitä vaihtuvilla kysymyksillään.

eRaati-palvelu on Flowmedik Oy:n kehittämä. Yhtymän lisäksi se on käytössä Hämeenlinnan kaupungilla.

Kerro mielipiteesi tulevaisuuden sote-asemasta

Paraikaa yhtymällä on avoinna myös laajempi kysely, jossa aiheena ovat tulevaisuuden sote-palvelut ja terveysasemaverkko.

Kysely löytyy osoitteesta www.phhyky.fi/palvelu/asiakaskysely . Tässäkin kyselyssä on vastausaikaa vielä viikko jäljellä.

Päijät-Hämeen suurin sosiaali- ja terveysalan palveluntuottaja ja työnantaja. Intohimona hyvinvointi. Potilaan ja asiakkaan etu edellä www.phhyky.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki