Etusivu » Tiedotteet » Terveys » OmaFysio –palvelukonsepti nopeuttaa kuntoutuksen alkamista

Fysi Partners Finland Oy

OmaFysio –palvelukonsepti nopeuttaa kuntoutuksen alkamista

Julkaistu: 25.05.2014 klo 22:23
Julkaisija: Fysi Partners Finland Oy

-Henkilökohtainen OmaFysio® -palvelukonsepti on kehitetty asiakkaita ja yhteistyökumppaneita varten. Pitkän kehitystyön jälkeen Fysi Partnersin OmaFysio –palveluketju toimii aukotta. Yhteistyökumppanin asiakas saa nopean ja tehokkaan, sekä yksilöllisen palvelun ajanvarauksesta hoidon toteuttamiseen ja laskutukseen saakka. Fysi Partners -verkostoon kuuluu jo yli 220 fysioterapia- ja kuntoutusyritystä joka puolella Suomea.

Vakuutusyhtiöt panostavat nopeuteen

Vakuutusyhtiöt seuraavat tarkasti, kuinka nopeasti tapaturmapotilaat saadaan uudestaan työkuntoisiksi ja takaisin töihin.

Fysi Partnersin ja vakuutusyhtiö Fennian yhteistyökumppanuussopimus vauhditti  OmaFysio –palvelun räätälöintiä Fennian toiveiden mukaiseksi. Tyytyväisenä voimme todeta, että asiakkaiden fysioterapia on saatu alkamaan muutamassa päivässä maksusitoumuksen myöntämisen jälkeen lähellä asiakkaan kotia tai työpaikkaa olevassa hoitopaikassa. Fysi Partners –yritykset ovat todella panostaneet sopimusasiakkaisiin. - Verkostoyritys on hyvä vaihtoehto, kun kumppanilta halutaan laajaa hoitopaikkaverkostoa, tehokkuutta ja kustannushyötyjä laadusta tinkimättä.

-Olen ollut mukana Fysi Partners verkostossa alusta lähtien, kertoo fysioterapiayrittäjä Kylli Pesonen Olarin Fysikaalisesta Hoitolaitoksesta Espoosta. Pidän yhteistä verkostoyritystä hyvin tärkeänä nyt, kun kaikkien ostajien, kuten vakuutusyhtiöiden, lääkärikeskusten ja sairaanhoitopiirien koot kasvavat.  Pienetkin yritykset pääsevät verkoston sopimusten avulla palveluntuottajiksi.

-OmaFysio –palvelukonsepti on erinomainen uusi juttu, joka helpottaa asiakkaita hoitopaikan etsimisessä. Fennian asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä nopeaan fysioterapian alkamiseen ja me yrittäjät Fennia -kumppanuuteen ja keskitettyyn asiakashankintaan, toteaa Kylli.

Lääkärikeskusten työterveysasemat korostavat työkyvyn huoltoa

Monet yritykset panostavat paljon työterveyshuoltoon. Lääkärikeskukset ovat kehittäneet asiakkaitaan varten monenlaisia työkyvyn parantamiseen ja ylläpitämiseen tähtääviä toimenpiteitä. Yhä selvemmäksi on käynyt se, että palvelukokonaisuus, johon sisältyy myös fysioterapia ja kuntoutus, tuottaa hyviä tuloksia.  OmaFysio –palvelukonseptia räätälöidään myös työterveyshuollon tarpeisiin.

-Kela maksoi vuonna 2013 sairauspäivärahoja yli 300 miljoonaa euroa pelkästään tuki- ja liikuntaelinongelmien vuoksi. Jos tätä summaa voidaan pienentää, siitä koituu suuria säästöjä ihmiselle itselleen, työpaikoille, Kelalle, vakuutusyhtiöille ja joko yhteiskunnalle. Tiedämme, että nopealla ja tehokkaalla fysioterapialla paranemista voidaan nopeuttaa. Näinhän tehdään jo huippu-urheilijoiden kohdalla, miksi ei myös tavallisen ihmisen osalta. Ongelmana on usein se, mistä löytää itselleen, lapselleen tai iäkkäälle sukulaiselleen paras hoitopaikka.

Kun asiakkaiden ikäjakauma on suuri: keskosvauvoista yli 100-vuotiasiin teräskantoihin, on paras vaihtoehto laaja ja tasokkaasti toimiva verkosto, josta löytyy osaaja joka vaivaan.

Lisätiedot: tj. Aino Sainio, aino.sainio@fpf.fi
puh. 0400-784515  tai 010 327 5220

Fysi Partners Finland Oy on Suomen laajapeittoisin kuntoutusverkosto. Verkostoon kuuluvilla fysioterapia- ja kuntoutusyrityksillä on AVI:n toimilupa, potilasasiamies ja potilasvakuutukset kunnossa. Yrityksiä on mukana jo yli 220. Hoitopisteiden määrä lähentelee pian kolmeasataa ja on hyvässä kasvussa. Yrityksissä työskentelee yhteensä pitkälti yli 1.000 fysioterapeuttia ja lisäksi muuta henkilökuntaa.  Yritys on perustettu v. 2008.  http://www.fysipartners.fi/Hoitopaikat
Mediatiedotteet löytyvät myös osoitteesta: http://www.fysipartners.fi/Etusivu