Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Of Happiness X 40 haastaa uniikeilla joogavaatteillaan isot jätit

Of Happiness X 40

Of Happiness X 40 haastaa uniikeilla joogavaatteillaan isot jätit

Julkaistu: 17.10.2016 klo 11:00
Julkaisija: Of Happiness X 40

– Ensimmäisen malliston lanseeraus I love me -messuilla Helsingissä 21.-23. lokakuuta

Of Happiness X 40 esittelee laadukkaan suomalaisen urheiluvaatemalliston joogan harrastajille ja muille aktiivisille liikkujille. Mesimarja Paateron mallistoon voi tutustua I love me -messuilla Helsingissä 21.-23.10. Samalla avautuu verkkokauppa, joka on oikea osoite kaikille kauniita, uniikkeja ja kestäviä joogavaatteita etsiville. Ohx40 tarjoaa myös hyvinvointipalveluita. Molempina messupäivinä voi osallistua Mesimarjan ohjaamalle joogatunnille Helsingin messukeskuksessa.

Kauniit kuosit ovat Mesimarjan käsialaa: ne kuvastavat elämän värikkyyttä.

Joogaohjaaja, tuotemuotoilija ja vaatetusompelija Mesimarja Paateron ajatus omasta vaatemerkistä lähti itämään omassa työssä. Joogan harrastajat, juoksijat, tanssijat ja muut treenaajat arvostavat vaatteissa erityisesti hyvää istuvuutta sekä erinomaista laatua ja kestävyyttä. Ohx40:n vaatteet valmistetaan laadukkaista materiaaleista, jotka kestävät kovassa käytössä pitkään. Myös kauniit printit pysyvät vauhdissa mukana.

”Päällä miellyttäviä, kauniita ja persoonallisia, pesusta toiseen kestäviä ja myös tuotannoltaan kriittisen tarkastelun kestäviä joogavaatteita on vaikea löytää”, Paatero sanoo.

Paateron alusta asti suunnitteleman malliston vaatteet tuotetaan kokonaan Suomessa ja ommellaan Salossa. Ohx40:n vaatteissa ekologisuus tulee luomulaatuisuuden lisäksi myös kestävyydestä: vaatteiden käyttöikä on monia markkinoiden urheiluvaatteita pidempi.

Kaikki vaatteiden kuosit ovat Paateron käsialaa: ne kuvastavat elämän värikkyyttä.

Istuvia ja uniikkeja liikuntavaatteita kaikille

Uniikit, kestävät vaatteet urheilijalleOhx40:n mallistosta löytyy ensi alkuun kolmet pitkät housut, shortsit, kaksi erilaista toppia, mekko ja kaksi pitkähihaista paitaa. Ensimmäisten vaatteiden mallit on suunniteltu erityisesti pitkille naisille.

Vaatteen mitoitus on todella tarkkaa, jotta ne sopivat käyttäjälleen täydellisesti. Malliston vaatteet istuvat erinomaisesti kaikenkokoisille naisille. Tällä hetkellä housuja ja yläosia on koossa S-XL.

”Näen joogaohjaajan työssäni jatkuvasti, miten paljon iloa ja onnea liikunta tuo jokaisen elämään. Liputan vahvasti ajatusta, että hyvinvointi kuuluu kaikille, kaikenikäisille ja -kokoisille.”

Tulevaisuudessa vaatteita tulee myös erilaisella mitoituksella, joskin ensin on vuorossa miesten mallisto vuonna 2017.

Of Happiness X 40 | Ohx40
I love me -messuilla 21.-23.10.2016

Osasto: Ekomuoti, 7m41

Joogatunnit

• lauantai klo 15.00 Intuition voima, sali 1
  • sunnuntai klo 15.30 Detox-jooga, sali 2

I love me -messut (linkki Helsingin messukeskuksen sivuile)

Mesimarja Paatero

Of Happiness X 40

mesimarja@ohx40.com

Verkkokauppa

Tiedotteen kuvat: Markus Helander Photography

Unique, sustainable, quality

Onnellisuus on elämäntapa ja elämänasenne. Onnellisuus on läsnä jokaisessa hetkessä monella eri tapaa. Of Happiness X 40 on mukana luomassa hyvinvointia. Haluamme tuoda väriä ihmisten elämään ja osoittaa, että onnen voi saavuttaa joka hetki. Se voi olla rauhallinen meditaatiohetki, lenkki ystävien seurassa tai mitä tahansa, mikä kyseisellä hetkellä tuo ihmiselle onnellisuutta. Tapoja on 40, sinä päätät mistä ne koostuvat!

OHX40 on uusi suomalainen joogavaatemerkki ja lifestylebrändi.