Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Muistutuskutsu: Hengitysliiton sisäilmasta kertova kuntakiertue tulee Seinäjoelle

Kutsu.
Julkaistu: 23.04.2014 klo 12:15
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Tervetuloa kuulemaan sisäilmasta Seinäjoelle ti 29. huhtikuuta kello 16.00-16.45!

Sisäilma sairastuttaa tuhansia ympäri Suomen. Hengitysliitto kutsuu kunnat ja kuntalaiset keskustelemaan sisäilman epäpuhtauksien aiheuttamista ongelmista ja hyvistä ratkaisuista näihin ongelmiin kuntakiertueellaan. Tule medialle suunnattuun haastattelutilaisuuteen kuulemaan lisää.

Paikalla haastateltavina työterveyslääketieteen professori, lääkäri Tuula Putus, joka kertoo, mitä sisäilmasta sairastuminen on. Hengitysliiton suunnittelija Katri Nokela esittelee vastavalmistunutta Sisäilmasta sairastuneiden selviytymisen ja syrjäytymisen kokemuksia -selvitystä. Seinäjokelainen, sisäilmasta sairastunut Heikki Huotari kertoo oman tarinansa. Tilaisuudessa on mahdollista haastatella myös korjausneuvoja Heidi-Johanna Jokelaista

HAPPI ending? Sisäilma sairastuttaa – yhdessä tekemällä ratkaisuihin -kuntakiertue starttaa Oulusta ja jatkaa matkaansa vuoden 2014 aikana läpi Suomen. Nyt on vuorossa Seinäjoki. Paikalle saapuvia toimittajia pyydetään ilmoittautumaan perjantaihin 25. huhtikuuta klo 13.00 mennessä osoitteeseen viestinta@osg.fi.

Aika: Tiistai 29. huhtikuuta kello 16.00-16.45

Paikka: Framin ravintola, (Tiedekatu 2, Seinäjoki). Kahvitarjoilu!

Median on mahdollista osallistua myös samana iltana järjestettävään kaikille avoimeen iltatilaisuuteen. Tilaisuudessa käsitellään laajemmin sitä, miten onnistumme yhdessä parantamaan sisäilmasta sairastuneiden tilannetta maassamme. Mediatilaisuus tarjoaa medialle yksinoikeuden haastatella illan puhujia.

Iltatilaisuus järjestetään samassa tilassa kello 17.00-19.00.

Katri Nokela

Suunnittelija, Homeesta sairastuneiden vertais- ja tukiverkostohanke, Hengitysliitto

p. 040 669 2096, katri.nokela@hengitysliitto.fi

Mari Kuusinen, OS/G Viestintä, p. 040 1964374, mari.kuusinen@osg.fi