Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Mitä uutta luustotutkimuksessa

Julkaistu: 31.10.2014 klo 11:06
Julkaisija: Suomen Luustoliitto

MEDIATAPAAMINEN

Onko meidän syytä huolestua lonkkamurtumien määrän kasvusta?
Pystytäänkö kalliiden ja kohtalokkaiden lonkkamurtumien määrään vaikuttamaan?
Miten osteoporoosia sairastavat henkilöt löydetään?

Finnish Bone Society ja Suomen Luustoliitto järjestävät toimittajille avoimen mediatapaamisen Helsingin yliopiston päärakennuksessa (Fabianinkatu 33) perjantaina 7.11. klo 12.

Tapaamisessa mukana luennoitsijoita saman iltapäivän seminaarista, ks. ohjelma: http://luustoliitto.fi/sites/default/files/kuvat/LL%20ja%20FBS_koulutusohjelma_15092014.pdf

Ilmoittautumiset to 6.11. klo 14 mennessä toiminnanjohtaja Ansa Holmille (sähköposti: ansa.holm@luustoliitto.fi) kahvitarjoilun vuoksi.

Lisätietoja: Finnish Bone Societyn puheenjohtaja dosentti Heli Viljakainen heli.viljakainen@helsinki.fi

Tervetuloa!

Finnish Bone Society ry ja Suomen Luustoliitto ry

Suomen Luustoliitto ry on valtakunnallinen kansanterveys-, potilas- ja liikuntajärjestö, joka yhdessä jäsenyhdistystensä kanssa edistää kansalaisten luustoterveyttä ja yleistä hyvinvointia. Luustoliiton tarkoituksena on lisätä tietoutta luustosta sekä yhteistyössä eri toimijoiden kanssa vähentää osteoporoosin, kaatumisten ja luunmurtumien ilmaantuvuutta. Luustoliitto pyrkii turvaamaan luustokuntoutujille varhaisen tutkimuksen, hyvän hoidon ja toimivan kuntoutuksen.