Etusivu » Tiedotteet » Terveys » LuinSpa hiuspyyhe on kätevä ja tyylikäs uutuus

LuinSpa

LuinSpa hiuspyyhe on kätevä ja tyylikäs uutuus

Julkaistu: 16.12.2015 klo 13:00
Julkaisija: LuinSpa

LuinSpa-hiuspyyhkeestä on kuluneen puolen vuoden aikana tullut suosittu LuinSpan asiakkaiden ja bloggareiden keskuudessa kautta maan. Kodin spa -tuotteisiin erikoistunut LuinSpa halusi tuoda hiuspyyhkeellään ratkaisun arjen pieneen epäkohtaan.

– Valtaosalle naisista on tuttu tilanne rullata suihkun jälkeen kylpypyyhe pään päälle ja siirtyä pukeutumaan. Raskas pyyhe valahtaa helposti alas, minkä seurauksena märät hiukset kastelevat paidan selkämystä. Ajatus päässä pysyvästä pyyhkeestä tuntui kerrassaan näppärältä, kertoo Mari Luodes LuinSpan perustajakaksikosta.

luinspa_hiuspyyhe_naiset_imago_low_res

Markkinoilta ei löytynyt hiuspyyhettä, joka olisi ollut samaan aikaan pehmeä, tyylikäs, imukykyinen ja kestävä. LuinSpa lähti kehittämään nämä vaatimukset täyttävää hiuspyyhemallia, joka tuo mukavuutta ja helppoutta arkeen. Suunnittelun tuloksena syntyi designiltaan tyylikäs hiuspyyhe, joka sopii kooltaan jokaiselle. LuinSpan mallisuojaama nepparikiinnitys takaa sen, että hiuspyyhe pysyy hyvin päässä.

– Oikean materiaalin etsimiseen ja kehittämiseen kului kaksi vuotta. Lopulta löysimme materiaalin, joka täyttää spa-tason vaatimukset olemalla pehmeä, muhkea, erittäin imukykyinen ja silti kevyt, kertoo Luodes.

Noora Mustajärvi
noora.mustajarvi@luin.fi

LuinSpa on toukokuussa 2015 markkinoille lanseerattu suomalainen kylpyhuoneen tekstiilien laatubrändi, jonka missiona on tuoda spa-fiilis jokaiseen kotiin. Suomen suhteellisen stabiileilla pyyhemarkkinoilla on tilaus uudelle, nykyaikaiselle ja korkealaatuiselle ”homespa”-brändille, joka keskittyy vastaamaan kuluttajien tarpeeseen voida hyvin ja rentoutua kotona. Kuten myös LuinSpan slogan sen ytimekkäästi sanoo: your home – your spa.

LuinSpa pyyhetuotteet on suunniteltu Suomessa ja valmistettu Turkissa parhaista puuvillakuiduista menetelmällä, joka tekee kankaasta erittäin muhkean, pehmeän, imukykyisen sekä kuitenkin keveän. LuinSpa pyyhekangas ei siis ole varastokangasta, vaan se kudotaan tilauksesta sovittujen laatuvaatimusten mukaisesti vain LuinSpata ja ennen kaikkea asiakkaita varten.

www.luinspa.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon