Etusivu » Tiedotteet » Terveys » LAHDEN KAUPUNGINSAIRAALAN LABORATORIO MUUTTAA JA SAMALLA VUORONUMEROKÄYTÄNNÖSTÄ LUOVUTAAN

Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä

Julkaistu: 07.10.2016 klo 10:27
Julkaisija: Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä

Lahden kaupunginsairaalan laboratorio muuttaa väistötiloihin. Näytteenottotoiminta uusissa tiloissa, kaupunginsairaalan 5. kerroksessa, alkaa maanantaina 24.10.2016.

Jatkossa laboratorioon vain ajanvarauksella

Muuton yhteydessä nykyisestä vuoronumerojärjestelmästä luovutaan ja laboratoriokäynnille varataan jatkossa aika aina etukäteen. Ajan voi varata sähköisesti www.hyvis.fi / Päijät-Häme / Laboratorioajanvaraus / Siirry palveluun. Ajan voi varata myös puhelimitse numerosta (03) 819 4511. Puhelinajanvaraus palvelee ma-to klo 8-16, pe klo 8-14. Jos ajanvarauksessa on ruuhkaa, asiakas voi valita takaisinsoiton.

Laboratoriolähetteen saanut asiakas voi käydä laboratoriossa ajanvarauksella missä tahansa Laboratoriokeskuksen Päijät-Hämeen alueen 20 näytteenottopaikasta. Asiakkaat, jotka tuovat näytteitä tai hakevat näytepurkkeja, voivat jatkossakin tulla ilman ajanvarausta. Myös hoitoyksikön kiireellisesti pyytämät tutkimukset otetaan ilman ajanvarausta.

Päijät-Hämeen laboratoriopalvelujen liikelaitos

apulaisosastonhoitaja Satu Särkiniemi, puh. 044 729 7959
apulaisosastonhoitaja Katri Mäenpää, puh. 044 729 7949
osastonhoitaja Sirkka-Liisa Viiala, puh. 044 719 5474