Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Lääkärikeskus Dextralle toinen toimipiste Kamppiin

Dextra

Lääkärikeskus Dextralle toinen toimipiste Kamppiin

Julkaistu: 21.04.2010 klo 09:55
Julkaisija: Dextra

Helsinkiläinen lääkärikeskus Dextra Oy avaa toisen toimipisteensä ydinkeskustaan Kampin Sähkötaloon. Dextra Kamppi avataan lokakuussa 2010. Munkkivuoressa Dextra on toiminut vuodesta 1964.

Helsinkiläinen lääkärikeskus Dextra Oy avaa toisen toimipisteensä ydinkeskustaan Kampin Sähkötaloon. Dextra Kamppi avataan lokakuussa 2010.  Munkkivuoressa Dextra on toiminut vuodesta 1964.

Keskusta on luonnollinen suunta Dextran laajentumiselle. Osa asiakkaista on jo toivonut Dextran palveluja Helsingin keskustaan. Kamppi on sijainniltaan erinomainen. Sinne on sujuvat julkisen liikenteen yhteydet niin metrolla, bussilla kuin raitiovaunulla sekä autoilijoille vaivaton paikoitus Kampin keskuksessa.

Dextra Kamppi tulee palvelemaan urheiluklinikan, työterveyden, yleislääkäreiden ja fysioterapian asiakkaita. Tukipalveluista tarjolla ovat kuvantaminen ja laboratorio Dextran urheilulääketieteen ja -fysioterapian osaaminen tulee vahvistumaan entisestään Kampin uusien, alan huippuosaajien myötä.

Kaikki Dextran nykyiset Munkkivuoren palvelut säilyvät ennallaan mukaan lukien 24/7 -päivystys.

Kampin Sähkötalo on oivallinen paikka laadustaan tunnetulle Dextralle. Rakennus on akateemikko Alvar Aallon suunnittelema. Dextran käyttöön tulee noin 600 neliön tila rakennuksen toisessa kerroksessa. Dextran toimitila remontoidaan kunnioituksella Alvar Aallon arvokasta työtä kohtaan ja yhteistyöllä Museoviraston kanssa.

Dextrassa asioivat voivat helposti hyödyntää Sähkötalon katutason kahvilaa ja muita palveluja sekä luonnollisesti koko Kampin keskuksen laajaa palvelutarjontaa.

Dextra Kampin käyntiosoitteeksi tulee Kampinkuja 2, 00100 Helsinki. Munkkivuoren toimipisteen osoite on  Raumantie 1a. Molemmat toimipisteet tavoittaa saman puhelinvaihteen kautta.

Toimitusjohtaja Leena Niemistö

gsm 050 5979505

leena.niemisto@dextra.fi

www.dextra.fi

Helsingin Munkkivuoressa toimiva Oy Dextra Ab on täydenpalvelun moderni lääkäriasema ja sairaala. Dextrassa toimii noin kaksisataa yleis-, erikois- ja hammaslääkäriä sekä noin sata muuta terveydenhuollon ammattilaista. Korkeatasoinen osaaminen ja nykyaikaiset laboratorio-, kuvantamis- sekä sairaalapalvelut muodostavat nopean ja tehokkaan hoitoketjun sen jokaisessa vaiheessa.