Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Isac Elliot Elämäni naiset -ohjelmassa: tytön pitää olla hyvä tyyppi

Isac Elliot Elämäni naiset -ohjelmassa: tytön pitää olla hyvä tyyppi

Julkaistu: 09.10.2015 klo 10:00
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Laulaja Isac Elliot kertoo tänään julkaistavassa Elämäni naiset -ohjelmassa, että vaikka hän katsoo tytössä myös ulkonäköä, tärkeintä on hyvä huumorintaju ja luotettavuus.

VAASANin Roosa nauha -pullalähettiläs Anni Hautala haastattelee Elämäni naiset -minikeskusteluohjelmassa pullakahvien lomassa Isac Elliotia.

-Aika nopeasti huomaan, jos joku tyttö haluaa nähdä vaan sen vuoksi, että olen artisti. En kuitenkaan mieti sitä liikaa, vaan haluan antaa kaikille mahdollisuuden, Isac kertoo.

Ohjelmassa selviää, ketkä ovat Isacin elämän tärkeitä naisia. Isac kertoo muun muassa suhteestaan pikkusiskoonsa ja pitkäaikaiseen ystäväänsä. Naisasioiden lisäksi Anni jututtaa Isacia hänen viimeaikaisesta työmatkastaan Los Angelesiin ja mitä siellä tapahtui Isacin matkatavaroille.

Anni Hautalan minikeskusteluohjelman toinen jakso on katsottavissa osoitteessa vaasan.fi/roosanauha 9.10. ja seuraavat jaksot julkaistaan perjantaisin.

Ohjelma on osa VAASANin Roosa nauha -kampanjaa. VAASANin tavoitteena on myydä valtakunnallisesti miljoona roosalla raesokerilla koristeltua Roosa nauha -kanelipullaa. Rintasyöpätutkimusta tuetaan pulla kerrallaan ja jokaisesta pullasta lahjoitetaan 2 senttiä Syöpäsäätiölle. Kampanjapottia kerryttävät myös VAASANin pusseissa myytävät OOH kaneli pikkupuustit, joista lahjoitetaan 5 senttiä pussilta Syöpäsäätiölle.

VAASAN Oy

Kaisa Kivistö