Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Historian ensimmäinen Training Forum onnistui tavoitteiden mukaisesti

Trainer4You Oy

Historian ensimmäinen Training Forum onnistui tavoitteiden mukaisesti

Julkaistu: 30.09.2016 klo 08:58
Julkaisija: Trainer4You Oy

Training Forum 2016 loi yhteistoimintaa liikunta-alan ja terveydenhuollon kesken

Jutta Gustafsberg, Kalle Palander, Pippa Laukka, Timo Haikarainen, Juha Hulmi, Vilho Ahola, Toni Pesonen ja Evgeni Suokas. Kyseiset liikunta- ja terveysalan huippuammattilaiset esiintyivät torstaina Training Forumissa Helsingissä.

Training Forum 2016 kokosi Helsingin Tennispalatsiin n. 250 osallistujaa. Liikunta-, terveys- sekä hyvinvointialan ammattilaisille suunnattu seminaari sai hyvän vastaanoton.

- Tapahtuma osoitti sen, että liikunta-, terveys- ja hyvinvointialan ammattilaisille suunnatulla seminaarilla on tarvetta. Loimme foorumissa ympäristön, jossa kuulijat saivat nauttia huippuluennoitsijoista sekä verkostoitua keskenään, Trainer4Youn toimitusjohtaja Mika Nevalainen kertoo.

Oivalluksia, oppeja ja menestysvinkkejä

Puheenvuoroissa kuultiin monipuolinen katsaus alan kovimpien asiantuntijoiden tärkeimpiin oivalluksiin, oppeihin sekä menestysvinkkeihin.

Päivä käynnistyi urheilulääkäri Pippa Laukan ja elintapalääkäri Vilho Aholan esityksillä. Suomen kokenein personal trainer Timo Haikarainen tarjosi puheenvuorossaan työkaluja trainereille. Akatemiatutkia, lihastohtori Juha Hulmi puhui tieteen puolesta ja Tikis-treenimedian perustajat Toni Pesonen ja Evgeni Suokas avasivat Tikiksen taustoja. Kalle Palanderin yleisön villinnyt värikäs luento kuultiin vielä ennen tilaisuuden päättäneen Jutta Gustafsbergin inspiroivaa esitystä.

- Päivä oli onnistunut ja yleisö otti esitykset innokkaina vastaan. Monipuolinen tarjonta sai paljon kiitosta seminaarin osallistujilta. Tulemme järjestämään tapahtuman myös vuonna 2017, totesi Mika Nevalainen.

Tapahtuman järjesti hyvinvoinnin ja liikunnan koulutuksiin, sisältöihin ja valmennuksiin keskittyvä Trainer4You-konserni, johon kuuluvat Trainer4You, Fitra ja Revolution.

toimitusjohtaja Mika Nevalainen, 0400 882 024, mika.nevalainen@trainer4you.fi

www.trainer4you.fi/training-forum-2016

Trainer4You-konserniin kuuluvat koulutuspalveluja tuottavan Trainer4You Oy:n lisäksi myös personal trainer -konseptiyhtiö Trainer4You Revolution Oy sekä sisältö- ja kustannusyhtiö Fitra Oy.