Etusivu » Tiedotteet » Terveys » G4S Suomen uusi arvo: Turvallisuus ennen kaikkea

G4S

G4S Suomen uusi arvo: Turvallisuus ennen kaikkea

Julkaistu: 08.12.2014 klo 08:49
Julkaisija: G4S

Haluamme pitää henkilöstömme terveenä ja turvassa. Siksi korostamme riskien havainnointia ja ennakoivaa työskentelytapaa kaikessa liiketoiminnassamme.

Olemme sitoutuneet tarjoamaan henkilöstöllemme turvallisen työympäristön, jossa ainoa hyväksyttävä vahinkojen määrä on nolla. Kannustamme henkilöstöämme ennakoivaan turvallisuusajatteluun, jotta vaaratilanteita ei syntyisi ja työympäristömme olisi pitkällä tähtäimellä turvallinen ja terveellinen.

Käytämme myös mahdollisuuksien mukaan maailmanlaajuisesti hyviksi havaittuja toimintamalleja. Tuomalla turvallisuusajattelun osaksi arvojamme ja kaikkea liiketoimintaamme syvennämme turvallisuuskulttuuriamme entisestään. Tästä hyötyvät myös asiakkaamme, alihankkijamme sekä yhteistyökumppanimme.

–Työskentelemme yhdessä eri G4S-maiden kesken tunnistaaksemme ja jakaaksemme toimiviksi havaittuja malleja. Euroopan alueella olemme nyt kartoittaneet erityisesti työturvallisuutta ja -hyvinvointia edistäviä tapoja ja tulemme jalkauttamaan näitä myös täällä Suomessa. Työturvallisuus- ja hyvinvointi tullaan huomioimaan aiempaa laajemmin mm. perehdytysmateriaaleissa, johtamistavoissa ja viestinnässä, G4S Suomen henkilöstö- ja viestintäjohtaja Kirsi Bergman kertoo.

Lisäämme tietoisuutta työturvallisuudesta toteuttamalla useita yhtiön sisäisiä turvallisuushankkeita ja -kampanjoita.

– Tänä vuonna olemme käynnistäneet sisäisen Turvallisesti liikenteessä -kampanjan. Haluamme muistuttaa henkilöstöämme turvallisuustekijöistä, joiden ylenkatsominen voi johtaa liikenneonnettomuuteen ja vakaviin loukkaantumisiin. Tällaisia ovat mm. ajoneuvon huolellinen tarkastaminen ennen ajoa, nopeusrajoitusten noudattaminen sekä oman ajokunnon ja -tavan arvioiminen, G4S Suomen työturvallisuuspäällikkö Jarmo Hiltunen kertoo.

G4S Suomi on turvallisuuden asiantuntija ja luotettava kumppani, joka tarjoaa maan monipuolisimmat turvallisuuspalvelut. Osana maailman johtavaa turvallisuuspalveluiden tarjoajaa, G4S-konsernia, olemme turvallisuuden edelläkävijä, joka tuo kansainvälisen asiantuntemuksen ja kokemuksen paikallisiin oloihin. Maailmanlaajuisesti G4S työllistää yli 618 000 turvallisuusalan ammattilaista, joista Suomessa palveluksessamme työskentelee noin 2000.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki