Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Eukonkanto vauhdittaa eläinlääkäriohjelmiston vientiä

Finnish Net Solutions Oy

Eukonkanto vauhdittaa eläinlääkäriohjelmiston vientiä

Julkaistu: 01.07.2016 klo 12:27
Julkaisija: Finnish Net Solutions Oy

Suomalainen Provet-eläinlääkäriohjelmisto on kasvanut Suomessa markkinajohtajaksi noin 80 prosentin osuudella.  Lisää kasvumahdollisuuksia ryhdyttiin hakemaan reilu vuosi sitten ulkomailta. Markkinoinnin yhdeksi keinoksi otettiin Eukonkanto tapahtuman valtaisan julkisuuden vuoksi.

”Eukonkanto on toiminut hyvin. Provetin huomioarvo on kasvanut ja ohjelmaa on testattu verkossa runsaasti. Tuotantokäytössä Provet-ohjelmia on ulkomailla jo kymmeniä muun muassa Virossa, Ruotsissa, Iso-Britanniassa ja Unkarissa”, Provet-ohjelmistoja tuottavan Finnish Net Solutions Oy:n (FNS) toimitusjohtaja Janne Huttunen kertoo.

Menestyminen ulkomailla ei ole helppoa eikä itsestään selvää. Provetin tilanne näyttää kuitenkin hyvältä. Panostukset ovat alkaneet tuottaa tuloksia.  ”Jatkossa on tulossa merkittäviä sopimuksia Ruotsiin ja mahdollisesti Skotlantiin”, Huttunen sanoo.

Provetia käyttää ulkomailla jo satoja ihmisiä. Käyttäjien kesken arvottiin keväällä kahden hengen matka tutustumaan FNS:n toimintaan ja suomalaiseen Tuhatjalka-pieneläinklinikkaan sekä tietysti käymään paikan päällä Eukonkannon kisoissa Sonkajärvellä.

Voittajat tulevat Englannista, Katie Friel ja Ian Russell. Suomeen he saapuivat torstaina, Sonkajärvelle perjantaina. Kotimatka alkaa sunnuntai-iltana.

Perustietoja FNS:stä:
- kolme toimipaikkaa; Espoo, Lohja ja Kuopio
- päätuotteet: Provet eläinlääkäri- ja klinikkaohjelmistot, Diarium-ohjelmistot ja räätälöidyt tietojärjestelmät
- liikevaihto kasvanut joka vuosi, nyt 2,2 miljoonaa euroa
- työntekijöitä 33, lisää ohjelmoijia haetaan

Katie ja Ian tulivat tapaamaan FNS:n väkeä Suomeen

Janne Huttunen

Finnish Net Solutions Oy
Puhelin: +358 40 5892468

Tekniikantie 12, 02150 Espoo, Finland

www.provet.info
www.fns.fi
www.provet.fi

FNS Oy:n päätuotteet ovat eläinklinikoille ja eläinlääkäreille tarkoitetut Provet-järjestelmät, terapeuteille tarkoitettu Diarium-järjestelmä sekä erilaiset räätälöidyt järjestelmät.
Lisätietoja yrityksestä ja tuotteistamme löytyy seuraavista osoitteista:
www.fns.fi
www.provet.fi