Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Dextra Kamppi avattu

Dextra Kamppi avattu

Julkaistu: 25.10.2010 klo 10:04
Julkaisija: Dextra

Helsinkiläinen lääkärikeskus Dextra on avannut toisen toimipisteensä ydinkeskustaan Kampin Sähkötaloon. Dextra Kamppi avattiin maanantaina 25. päivä lokakuuta. Munkkivuoressa Dextra on toiminut vuodesta 1964. Dextra tarjoaa asiakkailleen huippuasiantuntijoiden palvelua nyt myös keskustassa, mitä osa asiakkaista on jo toivonutkin.

Dextra Kamppi palvelee urheiluklinikan, työterveyden, yleislääkäreiden ja fysioterapian asiakkaita. Tukipalveluista tarjolla ovat kuvantaminen ja laboratorio. Dextran urheilulääketieteen ja -fysioterapian osaaminen vahvistui entisestään Kampin uusien, alan huippuosaajien myötä.

Nykyaikaiset laboratorio-, kuvantamis- sekä Dextra Munkkivuoren sairaalapalvelut yhdistettynä Dextran asiantuntijoiden ammattitaitoiseen osaamiseen muodostavat nopean ja tehokkaan hoitoketjun.
Sähkötalo on akateemikko Alvar Aallon suunnittelema. Dextran tyylikäs toimitila on rakennuksen toisessa kerroksessa. Tilan sisustus on toteutettu kunnioituksella Aallon arvokasta työtä kohtaan. Sähkötalo on oiva paikka laadustaan tunnetulle Dextralle.

Dextra Kampin sijainti on erinomainen myös liikenteen kannalta. Sinne on erittäin sujuvat julkisen liikenteen yhteydet ja omalla autolla kulkeville on runsaasti paikoitustilaa Kampin kauppakeskuksessa. Dextrassa asioivat voivat hyödyntää Sähkötalon katutason kahvilaa ja muita palveluja sekä luonnollisesti koko Kampin keskuksen laajaa palvelutarjontaa.

Dextra Kampin käyntiosoite on Kampinkuja 2. Se on avoinna maanantaista torstaihin 8.00–17.00 ja perjantaisin 8.00–16.00. Dextra Munkkivuoren osoite on  Raumantie 1a. Molemmat toimipisteet tavoittaa saman puhelinvaihteen kautta: (09) 560 160.

Toimitusjohtaja Leena Niemistö
gsm 050 5979505
leena.niemisto@dextra.fi
www.dextra.fi

Oy Dextra Ab on laatupalkittu täydenpalvelun lääkärikeskus ja sairaala. Dextrassa toimii noin kaksisataa yleis-, erikois- ja hammaslääkäriä sekä noin sata muuta terveydenhuollon ammattilaista.