Etusivu » Tiedotteet » Terveys » CORONARIA HOITOKETJU OY:lle UUSI TOIMITUSJOHTAJA

Pilgrim Oy

CORONARIA HOITOKETJU OY:lle UUSI TOIMITUSJOHTAJA

Julkaistu: 27.02.2013 klo 14:41
Julkaisija: Pilgrim Oy

Voimakkaasti kasvava kotimainen Coronaria Hoitoketju Oy vahvistaa toimintaansa ja täydentää johtoaan

Yhtiön uutena toimitusjohtajana aloittaa 15.4.2013  Panu Ala-Nikkola. Hän siirtyy tehtävään Martela Oyj:n  Suomen tulosyksikön  johtajan paikalta. Martelassa hän on toiminut vuodesta 2001 lähtien. Sitä ennen hän on toiminut mm. Huhtamäki Oyj:n myynnin, markkinoinnin ja johdon tehtävissä Euroopassa ja Aasiassa.

Panu Ala-Nikkolan nimitys tukee Coronarian nopeaa kasvustrategiaa ja kehittymistä yhdeksi alan johtavista kotimaisista toimijoista. Hänen pitkä kokemuksensa tuote- ja palveluliiketoimintojen johtamisesta Suomessa ja kansainvälisesti edesauttaa yhtiötä olennaisesti vahvistamaan asemaansa nopeasti kasvavassa markkinassa.

Jari Mäki-Runsas on ansiokkaasti luotsannut yhtiötä viimeiset  viisi vuotta ja nostanut Coronarian merkittäväksi toimijaksi Suomen hoiva- ja terveydenhuoltosektorilla. Hallituksen ja toimitusjohtaja Mäki-Runsaan kanssa tehdyllä päätöksellä Jari Mäki-Runsas keskittyy jatkossa konsernin nopeasti kasvavan tytäryhtiön  Coronaria Päivähoito Oy:n toimitusjohtajan tehtäviin.  Tämän lisäksi hänen vastuullaan ovat myös hoivan liiketoiminnan sekä sote-ulkoistusten johtaminen.

“Yhtiön puolesta haluan toivottaa Panu Ala-Nikkolan tervetulleeksi uuteen tehtävään nopeasti kasvavassa liiketoiminnassa ja samalla kiittää Jari Mäki-Runsasta menestyksekkäästä työstä konsernin hyväksi.” Toteaa Coronaria Hoitoketju Oy:n hallituksen puheenjohtaja  Juha Mikkola.

Yhteystiedot:

Juha Mikkola
Hallituksen puheenjohtaja
Coronaria
tel. +358-50-5900 522
e-mail: juha.mikkola@norvestia.fi

Coronaria Hoitoketju on Suomen suurimpia terveys- ja hyvinvointipalvelujen tuottajia. Palveluvalikoimaan kuuluvat monipuoliset terveyspalvelut, kotihoidon ja palveluasumisen palvelut ja varhaiskasvatuksen palvelut. Coronarian vuoden 2012 liikevaihto oli noin 31 miljoonaa ja henkilöstöä oli yli 600. Merkkinä kotimaisuudesta Coronarialle on myönnetty avainlippu!