Etusivu » Tiedotteet » Terveys » ”Bananas are for monkeys”- Transmeri Norrmejerierin tuotteiden jakelijaksi Suomessa

Oy Transmeri Ab

Julkaistu: 08.02.2016 klo 16:00
Julkaisija: Oy Transmeri Ab

Ruotsalaisen Norrmejerierin tuotteiden myynti- ja markkinointi siirtyi 1.12.2015 Transmerin edustukseen Suomessa. Norrmejerierin edustamat Gainomax- ja Västerbottensost – brändit ovat jo tuttuja suomalaisille niin vähittäiskaupassa kuin horeca - tukuissakin. Uuden yhteistyön tavoitteena on laajentaa Norrmejerierin arvostettujen tuotteiden jakeluteitä ja peittoa edelleen.

”Olemme erittäin iloisia tästä yhteistyöstä ja voimme todeta, että brändimme saivat hyvän kodin. Transmerin vahva päivittäistavarakaupan osaaminen, sekä kattava kenttätyö tuovat erinomaista pohjaa yhteistyölle ja myynnin kehitykselle. Panostamme myös horeca –asiakkuuksiin entistä vahvemmin. Suomen suurimmille Horeca –messuille tuomme maaliskuussa lippulaivatuotteemme Västerbottensostin”, toteaa vientipäällikkö Johan Nylund.

”Norrmejerierin brändit sopivat loistavasti Transmeri Oy:n portfolioon. Gainomax aloitti urheiluravinteiden matkan Suomessa merkittäväksi tuoteryhmäksi. Gainomaxin ”Bananas are for monkeys” –mainonta on siivittänyt merkin yhdeksi tunnetuimmista urheiluravinnemerkeistä Suomessa. Västerbottensost taas on Ruotsin arvostetuimpia elintarvikebrandeja. Suomalaisten juustonsyönti kasvaa ja juustomarkkinassa juuri tällaisten aitojen ja alkuperäisten juustojen myynti kehittyy”, jatkaa puolestaan Transmerin toimitusjohtaja Sari Rosin.

Oy Transmeri Ab

Oy Transmeri Ab on suomalainen perheyritys, jolla on pitkät perinteet onnistuneiden tuotelanseerauksien ja merkittävien markkina-asemien luomisessa. Transmeri palvelee suomalaista kauppaa maahantuomalla ja markkinoimalla kuluttajille tuttuja tuotemerkkejä, kuten OFF!, Raid, MrMuscle, Weetabix ja Alpen sekä luksuskosmetiikkaa, kuten Chanel ja Guerlain.

Ruotsalaisen Norrmejerierin Gainomax- ja Västerbottensost-tuotteiden myynti- ja markkinointi siirtyi 1.12.2015 Transmerin edustukseen Suomessa.

Gainomaxin tekee yhteistyötä Suomen Olympikakomitean kanssa, yhteinen taival on jatkunut jo yli 10 vuotta. Gainomax -tuotteet ovat huippu-urheilijoiden aktiivisessa käytössä, myös matkalla Rion olympialaisiin.

Västerbottensost valmistetaan pienessä Burträskin meijerissä. Burträskin meijeri toimii Ruotsin hovihankkijana, mikä kertoo osansa juuston arvostuksesta.

Oy Transmeri Ab, www.transmeri.fi

http://vasterbottensost.com/fi/, http://gainomax.com/fi/

toimitusjohtaja Sari Rosin, sari.rosin@transmeri.fi, puh. 0400 682701

brand manager Pia Beasley, pia.beasley@transmeri.fi , puh. 040 732 8836, Gainomax