Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Akuutti24 uudet nettisivut avattu!

Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä

Akuutti24 uudet nettisivut avattu!

Julkaistu: 01.07.2015 klo 13:15
Julkaisija: Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä

Akuutti24 voi ilokseen ilmoittaa, että kevään mittaan uudistustyön alla olleet Akuutti24 – sivut on julkaistu internetin maailmaan!

Uudet sivut löytyvät osoitteesta www.akuutti24.fi.

Haluamme sivujen uudistumisen myötä tuoda ensisijassa asiakkaillemme sekä muille sidosryhmillemme ajankohtaista ja selkeää tietoa Akuutti24:n toiminnasta sekä tapahtuvista muutoksista. Päivitämme sivuja aktiivisesti ja kehitämme sivuja nimenomaan Akuutti24:n viestintäkanavana.

Toivomme että uudistetut sivut auttaisivat asiakkaitamme myös käytännön tasolla. Olemme pyrkineet tuomaan selkeästi esiin ensihoitoon ja  päivystykseen liittyviä ohjeita ja toivomme että asiakkaamme tutustuvat näihin. Esimerkiksi päivystyksen toimintaa voi nopeuttaa ennakoivasti valmiiksi täytetyn lääkekortin avulla. Uudistetuista sivuista on pyritty luomaan mahdollisimman selkeät ja informatiiviset, toivomme että kerrotte meille palautteen muodossa miten tässä onnistuttiin.

Käy siis tutustumassa Akuutin sivuihin, linkkaa niitä eteenpäin ja laita palautetta sivuihin liittyen. Mikäli sinulla on kehittämisehdotuksia, kuulemme niistä mielellämme.

Tulemme jatkossa päivittämään sivuja aktiivisesti ja uskomme että uudistettujen sivujen kautta Akuutin kanssa asioivat saavat paremmin ajankohtaista tietoa Akuutti24:n ensihoito- ja päivystyspalveluista!

Mahtavaa kesänjatkoa,
Akuutti24

Lisätietoja 14.7.2015 alkaen erityisasiantuntija Ilari Niskanen puh. 044 440 6665 ilari.niskanen@phsotey.fi.

Päijät-Hämeen suurin sosiaali- ja terveysalan palveluntuottaja ja työnantaja. Intohimona hyvinvointi. Potilaan ja asiakkaan etu edellä www.phsotey.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki