Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » XXL valitsi Provadin: ”Tavoitteena alan paras asiakaskokemus”

Provad Oy

XXL valitsi Provadin: ”Tavoitteena alan paras asiakaskokemus”

Julkaistu: 20.10.2016 klo 07:30
Julkaisija: Provad Oy

Pohjoismaiden suurin urheilukauppa XXL on valinnut asiakaspalvelun kehityskumppanikseen suomalaisen Provad Oy:n. Provad toteuttaa XXL:lle asiakaspalvelujärjestelmän, jolla XXL:n asiakaspalvelu palvelee asiakkaitaan monikanavaisesti: puhelimessa, sähköpostilla, chatissa ja some-kanavissa. Yhteistyö kattaa kaikki maat, joissa XXL toimii eli Suomen, Ruotsin, Norjan ja Tanskan.

”Tämä on meille suuri askel. Lähdemme tekemään alamme parasta asiakaspalvelua ja asiakaskokemusta.”, kertoo XXL Sports & Outdoorin Head of Customer Service Oscar Gyllenberg. ”Valitsimme Provadin, koska haussa oli ennen kaikkea oikea kumppani”, sanoo Gyllenberg.

”Toki etsimme myös oikeaa ohjelmistoa, mutta erityisesti toimivaa kokonaisuutta: toimivaa yritystä, järjestelmää ja yhteistyötä. Provadilla on pitkä kokemus alalta ja erilaisista asiakastoteutuksista. Provad on myös kumppanina sopivan kokoinen.”, Gyllenberg lisää.

Provad on vuonna 2003 perustettu suomalainen palvelutalo, joka auttaa organisaatioita rakentamaan asiakaspalvelusta kilpailuedun. Provadin liikevaihto vuonna 2015 oli 2,8 miljoonaa. Tänä päivänä henkilöstöä on 20.

”Tarjoamme asiakaspalveluratkaisuja, jotka vastaavat tämän päivän asiakaspalvelun vaatimuksiin”, kertoo Provadin operatiivinen johtaja Tomi Korpaeus. ”Olennaista on, että asiakasta palvellaan aina yksilönä, vaikka erilaisia yhteydenottotapoja on lukuisia.”, kertoo Korpaeus.

Pohjoismaissa ja Suomessa voimakkaasti kasvaneen urheilukaupan tavoitteena on alan paras asiakaskokemus. ”Meillä on yhteinen visio ja suunnitelma siitä, miten tämä toteutetaan.”, sanoo XXL:n Oscar Gyllenberg.

Tomi Korpaeus

COO, Provad Oy

tomi.korpaeus@provad.fi

Oscar Gyllenberg