Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Virittäjät ja Mika Salo nähtävissä vain Elisa Viihteessä

Elisa Oyj

Virittäjät ja Mika Salo nähtävissä vain Elisa Viihteessä

Julkaistu: 24.08.2015 klo 10:00
Julkaisija: Elisa Oyj

Virittäjät-sarjan kuudes uudistunut tuotantokausi tehdään Elisa Viihteeseen. Elisa Viihde tuo koko ajan tarjontaansa enemmän omia uusia sarjoja.

Virittäjät-sarjan kuudes tuotantokausi tulee nähtäväksi Elisa Viihteeseen maaliskuussa 2016. Virittäjät on Mika Salon ja Tomi Tuomisen juontama auto-ohjelma, jossa autoharrastajat saavat mahdollisuuden haastaa entinen F1-kuljettaja Mika Salo omilla viritetyillä autoillaan.

Tähän mennessä vain neljä harrastajaa 70:stä on onnistunut voittamaan Salon. Kunkin kauden lopussa Mika Salo valitsee vuoden Virittäjän.

Moottoriurheilu on asiakkaidemme rakastama urheilulaji. Virittäjät täydentää ohjelmatarjontaamme hienosti. Elisa Viihde panostaa monipuolisesti kotimaisiin elokuviin sekä alkuperäissarjoihin, jotka nähdään ainoastaan tai ainakin ensimmäisenä Elisa Viihteessä, kertoo Elisa Viihteen sisältöliiketoiminnasta vastaava Ani Korpela.

Virittäjät uudistuu kuudennelle kaudelleen. Sarja kuvataan ensimmäistä kertaa katuradalla Kotkan Kantasatamassa, jossa rata kulkee jopa satamarakennuksen läpi.

Mahtavaa päästä tekemään Virittäjiä teknisellä ja näyttävällä katuradalla. Rata on tekninen ja vaatii hieman erilaista osaamista kuin moottorirata. Kaupungin läheisyys ja satama tekevät ohjelmasta täysin uuden näköisen, kertoo Mika Salo.

Kuudennella tuotantokaudella on mukana myös F1-insinööri Ossi Oikarinen, joka käy autot läpi ennen kilpailua ja antaa palautetta auton rakentamisesta.

Katsotaan paljon mobiililaitteilta

Virittäjät on herättänyt myös kansainvälistä kiinnostusta: sarjan ensimmäinen englanninkielinen - mobiilipelin, verkkoyhteisön ja sarjan yhdistävä - Virittäjät-kausi kuvataan lokakuun alussa Etelä-Afrikassa. Myös tämä Mika Salon tähdittämä sarja tullaan näkemään Suomessa vain Elisa Viihteessä tammikuussa 2016.

Virittäjät on ohjelmaformaatti, jolla on innokas ydinkohderyhmä. Tämän lisäksi se kerää laajan yleisön viihdyttävänä autorealitynä. Uskomme, että Virittäjät tulee leviämään laajasti myös Suomen ulkopuolella. Elisa Viihde on ohjelmalle erinomainen palvelu, koska sieltä ohjelman voi katsoa milloin haluaa, sanoo sarjan tuottavan Mediatehdas Dakarin toimitusjohtaja Pasi Riiali.

Virittäjät on ohjelma, jota halutaan katsoa ajasta ja paikasta riippumatta. Sitä katsotaan erityisen paljon mm. mobiililaitteilla, kertoo Elisa Viihteen Korpela.

Uutta on myös se, että sarjaa kuvataan Kotkassa parhaillaan ilman sopimusta perinteisistä tv-esitysoikeuksista.

Lisää tietoa osoitteessa: elisa.fi/virittajat

Virittäjien 5. kauden jaksot ovat edelleen nähtävissä Elisa Viihteessä.

Lisätiedot:

Laura Kuulasmaa, Business Manager, Elisa Viihde, p. 050 345 0056, laura.kuulasmaa@elisa.fi

Ani Korpela, Head of Content Users, Elisa Viihde, p. 050 566 3858, ani.korpela@elisa.fi

Pasi Riiali, CEO, Mediatehdas Dakar Oy p. 040 5528224, pasi.riiali@dakar.fi

Elisa Viihde on Suomen suosituin viihdepalvelu. Elisa Viihde on kaikki mitä viihtymiseen tarvitset – kattavin tv-ohjelmatarjonta, parhaat huippuelokuvat, runsaasti urheilua ja eniten kotimaisia elokuvia. Elisa Viihteen kotimaisten alkuperäissarjojen lisäksi palvelussa on monipuolinen valikoima tilausvideopalveluja sekä TV-kanavapaketteja.  Elisa Viihteellä on yli 200 000 kuluttaja-asiakasta ja sen henkilökohtaista mobiilisovellusta on ladattu yli 500 000 kertaa. www.elisa.fi/viihde

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa ympäristöystävällisiä palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa kansainvälisesti kilpailukykyiset palvelut. Elisa on julkisesti noteerattu Nasdaq Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2014 oli 1,54 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 100. www.elisa.fi