Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Uusi pomo Suomen Seutuverkot ry:n hallitukselle

Uusi pomo Suomen Seutuverkot ry:n hallitukselle

Julkaistu: 09.01.2015 klo 12:09
Julkaisija: Viestintätoimisto Kumppania

Suomen Seutuverkot ry:n syyskokous valitsi joulukuussa yhdistyksen hallituksen ja puheenjohtajan vuodelle 2015.  Uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Kymijoen Kyläkuidun toimitusjohtaja Jarno Laitinen tehtävästä luopuvan Kaj Södermanin tilalle.

Laitinen on toiminut Kymijoen Kyläkuidun toimitusjohtajana vuodesta 2012 lähtien.

– Toimivien verkkoyhteyksien rakentaminen Suomen jokaiseen kolkkaan on visio, joka Suomessa pitää saavuttaa. Silloin voimme puhua todellisesta tietoyhteiskunnasta. Yhteyden toimivuus ei saa olla kiinni asuinpaikasta. Tätä haluan olla edistämässä laaja-alaisesti alkavan puheenjohtajapestin myötä, toteaa Jarno Laitinen.

Hallituksen täydellinen kokoonpano löytyy osoitteesta www.seutuverkot.fi.

Lisätietoja: Suomen Seutuverkot ry, puheenjohtaja Jarno Laitinen, puheenjohtaja@seutuverkot.fi, +358 20 775 0881

Suomen Seutuverkot ry:n tavoite on edistää seutukuntien tasavertaista tietoyhteiskuntakehitystä. Yhdistys pitää yhteyksiä viranomaisiin ja edistää eri alueilla seutuverkkojen kehittymistä. Yhdistyksen tarkoitus on edistää myös oman alansa tutkimus- ja kehittämishankkeita yritysten ja tutkimusta harjoittavien koulutus- ja tutkimuslaitosten kanssa. Tärkein rooli yhdistyksellä on seurata alan kehitystä sekä järjestää koulutusta ja tiedottaa jäsenilleen sekä sidosryhmilleen. Suomen seutuverkot ry on perustettu 26.9.2001. www.seutuverkot.fi