Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Tyyliä tihkuva Galaxy Alpha vihdoin kaupoissa

Samsung Electronics Nordic

Tyyliä tihkuva Galaxy Alpha vihdoin kaupoissa

Julkaistu: 01.10.2014 klo 13:19
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Helsinki, 1. lokakuuta 2014 – Pyöristetyt kulmat, näyttöä kehystävä metallinen kehys ja pehmeä takakuori tekevät Galaxy ALPHAsta tyylikkään. Käyttäjää ihastuttaa varmasti myös puhelimen ohuus – 6,7 -millinen Galaxy ALPHA on kaikkien aikojen ohuin Galaxy-laite. Galaxy ALPHAn elegantti muotoilu ja uudenlainen rakenne eivät tarkoita, että käyttäjä joutuisi tinkimään laitteen käyttömukavuudesta tai teknisistä ominaisuuksista.

Suorituskykyinen kamera vangitsee kuvia, jotka näyttävät erityisen hyviltä puhelimen HD Super AMOLED -näytöllä. Galaxy ALPHA tarjoaa myös monia älykkäitä ominaisuuksia, joista esimerkkeinä virransäästötila, yksityisyystila ja sormenjäljenlukija. Älypuhelin toimii luonnollisesti myös yhdessä Samsungin uusien älykellojen kanssa.

Galaxy Alphan suositushinta on 649 euroa ja se on saatavana seuraavina värivaihtoehtoina: hopea, kulta, sininen, valkoinen ja musta.

Tekniset tiedot: Samsung Galaxy ALPHA on varustettu Octa Core (Quad 1.8GHz + Quad 1.3GHz) -prosessorilla, 12MP (taka) + 2.1MP (etu) -kameroilla ja 4.7” HD Super AMOLED (1280 x 720) -näytöllä. Käyttöjärjestelmä Android 4.4.4 (Kitkat). Bluetooth®: 4.0 BLE / ANT+, WiFi: 802.11 a/b/g/n/ac HT80, MIMO(2x2), USB 2.0, NFC. RAM-muisti 2 GB ja 32 GB* tallennustilaa, ei muistikorttipaikkaa. 1,860mAh akku.

*Vapaana oleva muisti voi olla ilmoitettua pienempi järjestelmätiedostojen johdosta.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Mika Engblom, Myyntipäällikkö, telecom, mika.engblom@samsung.com, p. 0408 604 420

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Simo Arvo, OS/G Viestintä, simo.arvo@osg.fi, p. 040 132 5682

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi, p. 0400 630 049

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Samsung Electronics Co Ltd, on maailman johtava kodinelektroniikan ja sen komponenttien valmistaja. Tinkimättömällä innovoinilla muutamme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, tableteista, tietokoneista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, LTE-järjestelmistä, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Yrityksellä on 286 000 työntekijää 80 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto oli vuonna 2013 159,5 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki