Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Tuunaa lapsen puhelin turvalliseksi!

Elisa Oyj

Tuunaa lapsen puhelin turvalliseksi!

Kutsu.
Julkaistu: 30.07.2014 klo 11:38
Julkaisija: Elisa Oyj

Kutsu toimittaja-aamupalalle 7.8. klo 9-10

Puhelimien ostaminen lapsille ja nuorille käy kuumana ennen kouluvuoden alkua. Elisan vuoden toisella vuosineljänneksellä myymistä puhelimista jo 88 prosenttia oli älypuhelimia. Älypuhelin on entistä useammin käytössä myös koululaisilla, jopa ensimmäisenä puhelimena.

Älypuhelin on kuin tietokone; sillä voi netissä tehdä aivan kaikkea. Tästä syystä vanhempien on hyvä huolehtia, että lasten älypuhelimien turvallinen käyttö on varmistettu ja lasten kanssa on sovittu puhelimen käytön pelisäännöt. Lisäksi älypuhelimissa voi muun muassa erilaisilla palveluilla suodattaa haitallista sisältöä.

Paikalla aamupalatilaisuudessa on myös some-poliisi Marko Forss, jolta on juuri ilmestymässä Fobban sosiaalisen median selviytymisopas. Forssin teos julkaistaan Elisa Kirjassa keskiviikkona 6.8. Forss käy tilaisuudessa läpi niitä vaaroja, joita lapsi tuoreena älypuhelimen omistajana mahdollisesti kohtaa, ja kertoo, mitä vanhempien tulisi ottaa huomioon, kun lapsi ottaa älypuhelimen käyttöön.

Aamupalatilaisuus pidetään Lasipalatsin Elisa Studiolla to 7.8. klo 9-10.

Ilmoittautumiset ja ruokarajoitteet viimeistään tiistaina 5.8. klo 12 mennessä: communications@elisa.fi

Ota mukaan lapsesi puhelin, jos haluat paikan päällä apua Elisan asiantuntijoilta puhelimen tuunamiseksi turvalliseksi.

Lisätietoja toimittaja-aamupalasta: Taru Jussila, Head of External Communications, Elisa 050-5060 589, taru.jussila@elisa.fi

Lämpimästi tervetuloa!

Elisa Viestintä

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien ja kiinteiden laajakaistaliittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa palvelujen käytön kansainvälisesti. Elisa on julkisesti noteerattu NASDAQ OMX Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2013 oli 1,55 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 200. www.elisa.fi