Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Tiedotustilaisuus 16.10.2013: MPY:lle uusi strateginen kumppani älykkäiden sovellusten kehittämiseen

Miktech Oy

Kutsu.
Julkaistu: 14.10.2013 klo 14:00
Julkaisija: Miktech Oy

Yhteistyö julkaistaan MPY:n LYNC-viestintäratkaisun avulla toteutettavana virtuaalisena tiedotustilaisuutena (ks. linkki alla).

Valtakunnallinen tietoliikenne- ja tietotekniikkapalveluja tarjoava MPY julkistaa keskiviikkona 16.10.2013 uuden strategisen kumppanuuden. Käynnistyvän yhteistyön myötä yhtiö panostaa yhä voimakkaammin digitaalisuuteen ja digitaalisten palvelukonseptien kehittämiseen.

Älyn tuominen infrastruktuuriin avaa uusia mahdollisuuksia niin yritysten liiketoiminnan tukemiseen kuin ihmisten arjen helpottamiseen. MPY:n toimitusjohtaja Jan-Erik Laineen mukaan alkavassa yhteistyössä onkin ennen kaikkea kyse halusta palvella asiakaskuntaa aiempaa paremmin.

MPY on Miktech Oy:n koordinoiman DigitalMikkeli-verkoston jäsenyritys. Yritys esittelee uutta strategista kumppanuuttaan sekä digitaalisuuden ja teollisen internetin kehitysnäkymiä tiedotustilaisuudessa Mikkelissä 16.10.2013. Tilaisuuteen voi osallistua myös LYNC-etäyhteyden kautta. Tilaisuutta voi myös seurata MPY:n kaapeli-tv-verkossa kanavalla 32.

Aika: keskiviikko 16.10.2013 klo 15.30–16.00

Paikka: MPY, Mikonkatu 16

Lisätietoja: Liiketoiminnan kehityspäällikkö Matti Muukkonen, matti.muukkonen@mpy.fi, 050-3522394

Liity Lync-kokoukseen

Liity puhelimella: 030 670 3214

Neuvottelutunnus: 12849

Brändinimeä MPY käyttävä Mikkelin Puhelin Oyj:n omistaa kokonaisuudessaan Mikkelin Puhelinosuuskunta, jolla on noin 14.500 jäsentä ja 20.000 osuutta. Se on perustettu vuonna 1888 ja kuuluu valtakunnallisesti vahvaan Finnet-ryhmään. MPY toimii kahdeksalla eri paikkakunnalla ja sen palveluksessa on yli 165 ammattilaista. MPY:n palvelut on suunniteltu helpottamaan asiakkaiden arkea tietotekniikan ja tietoliikenteen avulla ja niille on myönnetty Avainlippumerkki.

Miktech Oy on innovaatio- ja teknologiakeskus, joka edistää tutkimustoiminnan ja elinkeinoelämän toimintaedellytyksiä keskittyen uuden teknologian synnyttämiseen ja käyttöönottoon sekä teknologiayhtiöiden toiminnan kehittämiseen. Miktechillä on keskeinen rooli alueen kehittämistyössä, sillä Miktech koordinoi Mikkelin kaupungin kehittämisstrategian mukaisia kehityshankkeita teknologian saralla. www.miktech.fi

Digitalmikkeli-klusteri edistää digitaalisuutta ja tiedon hyödyntämistä. Klusterin jäsenyritykset ja -organisaatiot kehittävät ja tuottavat mm. arkistointiin, digitointiin ja sähköiseen asiointiin sekä sisältöliiketoimintaan liittyviä palveluita ja tuotteita sekä tietojärjestelmiä ja -sovelluksia. Digitalmikkelin toimintaa koordinoi Miktech Oy. Digitalmikkeli-verkoston koordinointia rahoittaa DM Ohjelmajohtaja -hanke. Hanketta rahoittaa Euroopan sosiaalirahasto, alueen kunnat ja yritykset. Rahoituksen myöntänyt viranomainen on Etelä-Savon ELY-keskus. www.digitalmikkeli.fi