Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Tervetuloa Ismo Leikolan komediasarjan ensi-iltaan

Elisa Oyj

Tervetuloa Ismo Leikolan komediasarjan ensi-iltaan

Kutsu.
Julkaistu: 07.09.2015 klo 12:15
Julkaisija: Elisa Oyj

Tervetuloa Ismo Leikolan komediasarjan ensi-iltaan sekä eksklusiiviselle stand-up keikalle Virgin Oiliin.

Maailman hauskin mies -tittelin viime vuonna voittanut Leikola saa oman komediasarjansa Elisa Viihteeseen. Sarjaa on kuvattu kesällä ja uudet jaksot nähdään syyskuun lopulla Elisa Viihteessä.

Virgin Oilissa on nyt mahdollisuus haastatella ja kuvata Ismo Leikolan lisäksi sarjan muita päänäyttelijöitä Tuomas Uusitaloa ja Anna Rimpelää.

KESKIVIIKKONA 9.9. klo 14:00-16:30 Virgin Oil, Mannerheimintie 5, Helsinki.

Cocktailtarjoilu.

Ilmoittautumiset 7.9. mennessä mediadesk@elisa.fi

Elisa Viihde on Suomen suosituin viihdepalvelu. Elisa Viihde on kaikki mitä viihtymiseen tarvitset – kattavin tv-ohjelmatarjonta, parhaat huippuelokuvat, runsaasti urheilua ja eniten kotimaisia elokuvia. Elisa Viihteen kotimaisten alkuperäissarjojen lisäksi palvelussa on monipuolinen valikoima tilausvideopalveluja sekä TV-kanavapaketteja.  Elisa Viihteellä on yli 200 000 kuluttaja-asiakasta ja sen henkilökohtaista mobiilisovellusta on ladattu yli 500 000 kertaa. www.elisa.fi/viihde

Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa ympäristöystävällisiä palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa kansainvälisesti kilpailukykyiset palvelut. Elisa on julkisesti noteerattu Nasdaq Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on yli 200 000. Liikevaihto vuonna 2014 oli 1,54 miljardia euroa ja henkilöstömäärä 4 100. www.elisa.fi