Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Stein I. Eidsvåg - Jetpakin uusi kaupallinen johtaja

Jetpak Finland

Stein I. Eidsvåg - Jetpakin uusi kaupallinen johtaja

Julkaistu: 08.07.2016 klo 07:00
Julkaisija: Jetpak Finland

Stein I. Eidsvåg on nimitetty Jetpak Group AB:n kaupalliseksi johtajaksi. Toimessaan hän vastaa myynti- ja markkinointiosastosta sekä tuotekehityksestä kaikissa Pohjoismaissa.

Jetpak on helpoin ja nopein vaihtoehto ovelta ovelle -kuljetuksille. Kaupallisena johtajana Stein on avainasemassa Jetpakin markkina-asemaa vahvistettaessa, myynnin ja palvelutarjonnan kehittämisessä sekä myönteisen kasvun tukemisessa.

”Edessämme on jännittäviä aikoja alalla, joka on kokemassa muutoksia. Olen vakuuttunut siitä, että Jetpakin vahva perusta pikalähetysten kuljettajana, Steinin kokemus myynnistä ja markkinoinnista sekä palvelujen kehittämisestä auttavat meitä edelleen vahvistamaan Jetpakin asemaa modernina kuljetusyhtiönä”, sanoo Jetpak Group AB:n toimitusjohtaja Kenneth Marx.

Stein on työskennellyt viimeksi Bringillä, missä hän toimi Express Courier & Distribution -osaston johtajana. Steinillä on vankka kokemus logistiikka-alasta, jolla hän on toiminut yli 20 vuotta keskittyen erityisesti markkinointiin ja myyntiin. Hän aloitti uudessa tehtävässään Jetpakilla kesäkuussa 2016.

”On todella mielenkiintoista saada olla mukana matkalla, jonka Jetpak on aloittanut vahvistaakseen asemaansa logistiikkamarkkinoilla ja kasvattaakseen myynti- ja markkinointipuoltaan. Jetpak edustaa laadukkuutta ja erinomaista toimitusvarmuutta. On jännittävää saada ottaa seuraavat askeleet Jetpakin kehityksessä yhdessä muun johdon kanssa”, Stein Eidsvåg kertoo.

Kenneth Marx

CEO, Jetpak

kenneth.marx@jetpak.se

Jetpak on eurooppalainen yritys, jonka pääkonttori on Tukholmassa. Jetpak tarjoaa sekä kiireellisiä että aikataulutettuja kuljetuksia. Jetpak-verkosto käsittää yli 150 lentokenttää Euroopassa, yli 700 ajoneuvon reittiverkoston ja yli 3600 lähtevää lentoa vuorokaudessa.

Lue lisää: www.jetpak.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon