Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Soneran myydyimmät puhelimet: iPhonelle kaksoisvoitto, uutuuspuhelimet kiilasivat listalle

Sonera

Julkaistu: 01.04.2016 klo 08:00
Julkaisija: Sonera

Applen iPhonet kirivät kaksoisvoittoon Soneran maaliskuun myydyimpien puhelinten listalla. Samsung Galaxy- ja Lumia-uutuudet toivat eloa myyntitilastoon.

Applen iPhonet ottivat helmikuussa kaksoisvoiton Soneran myydyimpien puhelinten listalla. Alkuvuoden verrattain muuttumattomiin myyntitilastoihin saatiin liikettä uutuuspuhelimista, kun Samsung Galaxy S7-mallit ja Microsoftin Lumia 650 ottivat odotetusti paikkansa listalla. Huawei Honor 7 päivittyi isommalla muistilla varustettuun Premium-malliin.

Soneran myydyimmät puhelimet maaliskuussa (suluissa sijoitus helmikuussa)

1. (1.) Apple iPhone 6s
  2. (4.) Apple iPhone 5s
  3. (3.) Samsung Galaxy J5
  4. (7.) Microsoft Lumia 550
  5. ( - ) Samsung Galaxy S7 Edge
  6. ( - ) Microsoft Lumia 650
  7. ( - ) Samsung Galaxy S7
  8. (6.) Huawei Honor 7 Premium
  9. (9.) Samsung Galaxy S5 Neo
  10. (10.) Samsung Galaxy Xcover 3

Hinnakkaammat premium-laitteet kasvattivat odotetusti osuuttaan maaliskuun myydyimpien puhelinten listalla, kun alkuvuodesta painottuivat edullisemmat laitteet. Samsungin uutuus-Galaxy 7:t olisivat mallien myynti yhteenlaskettuna napanneet mitalisijan, ja myös Galaxy J5 on pysynyt sinnikkäästi listan kärjessä. Sonera Kaupan 10-vuotissyntymäpäivien kampanjointi tuki osaltaan joidenkin väistyvien mallien menekkiä maaliskuussa ”, sanoo Soneran laiteliiketoiminnan johtaja Markku Saranpää.

Lisätiedot:

Johtaja Markku Saranpää, laiteliiketoiminta, Sonera
Puh. 0400 984 994, sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Sonera on uuden sukupolven operaattori, jonka palvelut mahdollistavat sujuvampaa arkea, valinnan vapautta ja uusia mahdollisuuksia kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille. Soneralla oli vuoden 2015 lopussa noin 4,4 miljoonaa liittymäasiakasta ja noin 3700 asiantuntijaa töissä. Sonera edistää digitalisaatiota muun muassa investoimalla vuosittain n. 200 miljoonaa euroa suomalaisten verkkoyhteyksiin. www.sonera.fi

Sonera on osa kansainvälistä TeliaSonera-konsernia. Tarjoamme toimivat ja kilpailukykyiset yhteydet ympäri maailmaa helposti ja huolettomasti. Toimintamme nojaa vastuullisen liiketoiminnan periaatteisiin. Lue lisää meistä www.teliasonera.fi