Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Setera Communication ja Telepo sopimukseen uuden sukupolven mobiliteettiteknologiasta

Julkaistu: 14.01.2009 klo 11:03
Julkaisija:

Setera Communications, johtava Suomalainen IP-operaattori on allekirjoittanut pohjoismaat kattavan sopimuksen Telepon kanssa. Nyt käyttöönotettava teknologia keihäänkärkenä Setera tavoittelee kasvua myös muilta Pohjoismaisilta markkinoilta osana 2008 marrakuussa julkaisemaansa laajentumisstrategiaa.

Tuomo Kiesvaara, Seteran toimitusjohtaja sanoo: ”Yleisen taloudellisen tilanteen ollessa markkinoilla epävarma asiakkaamme ovat entistä tarkempia hinnan ja palveluiden käytettävyyden suhteen. Seteran kannalta tämä luo meille mahdollisuuksia, sillä me yhtenä harvoista toimijoista pystymme toimittamaan Mobile Unified Communications (UC] pohjaisia ratkaisuja jotka tuovat välittömästi asiakkaalle säästöjä nykykustannuksiin verrattuna mutta samalla myös parantavat käytettävyyttä ja tavoitettavuutta aiempiin ratkaisuihin verrattuna”.

”Telepon moderni ratkaisuarkkitehtuuri yhdistää SIP protokollan tuomat mahdollisuudet, verkosta riippumattoman mobiiliuden sekä älykkään puhelureitityksen tavalla joka mahdollistaa Seteralle erittäin kiinnostavien puheratkaisupakettien toteuttamisen tässä ja nyt. Muut palvelumme yhdessä Telepo palveluiden kanssa sopivat erinomaisesti myös suurille kansainvälisille yrityksille” Kiesvaara jatkaa.

Micke Paqvalén Teleposta lisää: “Seteran liiketoimintakonseptit, kattavine business to business ja virtuaalioperaattoripalveluineen edustaa Telepon näkemyksen mukaan juuri sitä tulevaisuuden tapaa tuottaa ja toimittaa kommunikaatioratkaisuita mihin Telepokin on tuotteensa suunnitellut. Setera pohjoismaisine tavoitteineen on Telepolle merkittävä alueellinen kumppani”.

Lisätiedot:

Tuomo Kiesvaara
Setera Oy
Tuomo.Kiesvaara@setera.fi

Lars-Michaël Paqvalén
CEO and Founder
Telepo Ab
micke@telepo.com

About Setera Communications Oy
Established in 2005, Setera Communications is a leading Finnish IP operator producing, developing and marketing innovative and comprehensive business-to-business services, including VoIP solutions and traditional telecommunication technologies, and providing selected value-added operator services to other VoIP service operators. For more information, please visit www.setera.fi

About Telepo
Telepo is the leading provider of enterprise mobility and converged business communication solutions to enterprises, application (ASP) and internet (ISP) service providers and mobile and fixed network operators worldwide. The rapidly expanding clientele and partner network includes many FORTUNE 500 companies and service providers. Telepo has received many major awards, such as the GSM Association’s award at the Mobile World Congress for the Best Mobile Enterprise Software and the EU’s highest technology award. More information is available at www.telepo.com.

Related information
Gartner, IDC and Frost & Sullivan estimate that hosted voice services will grow annually with an average of 32 percent and Mobile Unified Communication with 44 percent during 2008 – 2011. Gartner also estimates that the value of hosted communication services will exceed on-premise installations in 2012.