Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Saunalahti tuo markkinoille uuden Kaapelimodeemi-liittymän

Saunalahti tuo markkinoille uuden Kaapelimodeemi-liittymän

Julkaistu: 03.12.2008 klo 12:53
Julkaisija:

Saunalahden Kaapelimodeemi on uusi, edullinen ja nopea kiinteä laajakaistaliittymä kaapeli-tv-verkon asiakkaille.

Korkeita nopeuksia entistä edullisemmin hinnoin

Lehdistötiedote 03.12.2008

Kaapelimodeemi on erityisesti korkeita käyttönopeuksia haluavan asiakkaan ratkaisu, sillä liittymään voi valita jopa 30 Mbs yhteysnopeuden. Kevään 2009 aikana Saunalahti kasvattaa nopeusvalikoimaa aina 100 M asti.

Saunalahden Kaapelimodeemin hinnat ovat erityisen edulliset. Asuinpaikasta riippumatta asiakas saa Saunalahden Kaapelimodeemin samalla kuukausihinnalla, alkaen 17,90€ kuukaudessa ilman avausmaksua.

Tilauksen voi tehdä kätevästi Saunalahden itsepalvelusivustolta oma.saunalahti.fi. Liittymä on käyttövalmis heti kun modeemi on toimitettu asiakkaalle.

- Automatisoidut järjestelmät ja itsepalvelusivusto mahdollistavat Saunalahden liittymien edulliset hinnat. Liittymän tilaaminen internetistä on asiakkaalle helppoa. Tilauksen voi tehdä milloin tahansa ja asiakas voi seurata sivuston kautta myös modeemitoimituksensa tilannetta, Elisan tuotejohtaja Panu Lehti kertoo.

Liittymä on saatavilla useimpiin Elisan sekä Tampereen Tietoverkon kaapeli-tv- kohteisiin. Saunalahden itsepalvelusivuston lisäksi liittymän voi tilata asiakaspalvelusta, Saunalahden myymälöistä sekä jälleenmyyjiltä.

Tarkemmat saatavuustiedot osoitteesta www.saunalahti.fi.

Elisa Oyj, tuotejohtaja Panu Lehti puh. 045 6700 323, etunimi.sukunimi@elisa.fi