Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Samsungin kesävinkit vol. 3 – Kesän kätevimmät mobiilisovellukset

Samsung Electronics Nordic

Samsungin kesävinkit vol. 3 – Kesän kätevimmät mobiilisovellukset

Julkaistu: 18.06.2013 klo 11:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Kesällä ei ole koskaan tylsää hetkeä, jos älypuhelin on mukana matkassa. Silloin viihde on aina parin napinpainalluksen päässä.  Samsung suosittelee mobiilisovelluksia, jotka sopivat kesäreissuille. Esiteltävät sovellukset on suunniteltu Androidille, mutta ne ovat saatavilla myös Windows Phonelle sekä iOS -käyttöjärjestelmälle.

– Enää ei tarvitse murehtia, jos ei muista Tsekin vaihtokurssia, ymmärrä ranskankielistä ruokalistaa tai muista reittiä takaisin hotellille. Älypuhelimille on saataville sovelluksia, jotka tekevät lomareissuista huolettomampia ja rentouttavampia, toteaa Samsungin telecom myyntipäällikkö Mika Engblom.

XE Currency app

Ilmainen sovellus, joka sisältää ajantasaiset valuuttakurssit ja jonka avulla voit laskea valuutan vaihtokurssit. Sovellus tallentaa tietoja käytettäväksi offline-tilassa, joten datayhteyttä ei tarvita.

Google Translate

Google Translate osaa kääntää peräti 64 kieltä. Sovellus sopii erityisesti niille, joilla ei ole Galaxy S4:stä tuttua S Translator-ohjelmaa joka osaa kääntää puheen, tekstiviestit ja sähköpostit halutulle kielelle. Ilmainen.

Packing list

Packing list on näppärä sovellus, joka helpottaa matkapakkaamista. Saatavilla ilmainen versio, kokoversio 10€.

S Travel

Kerää yhteen kaiken mitä tarvitset lomamatkallasi. Tiedot ravintoloista, hotelleista ja nähtävyyksistä. Esiasennettu Galaxy S4 -älypuhelimeen.

Weather Channel

Nopeasti ja tarkasti ajan tasalla olevat säätiedot kaikkialta maailmasta. Weather Channel -sovellus on esiasennettu Samsungin Galaxy-malleihin. Ilmainen

WorldMate

Ilmainen sovellus, jolla voi varata lennot, buukata hotellit ja tehdä kattavat matkaohjelmat muistuksineen.

TripAdvisor

Trip Advisorissa on tarjolla yli 50 miljoonaa arvostelua ja kuvaa matkailijoille. Trip Advisorilla löydät parhaat ruokapaikat, hotellit ja  menomestat. Ilmainen.

Flipboard

Yksinkertainen sovellus, joka kerää lukemasi uutiset nopeasti luettavaksi yhteen paikkaan.

Kobo

Erittäin laajalla valikoimalla varustettu E-kirjakauppa ja verkkokirjakauppa. Ulkomailla ladattaessa kannattaa muistaa kalliit ulkomaan datansiirtomaksut. Ilmainen

Spotify

Spotify Premiumilla voi ladata kokonaisia albumeita ja soittolistoja toistettavaksi myös offline-tilassa, joten käyttäjän ei tarvitse olla dataverkon ulottuvissa halutessaan toistaa suosikkimusiikkiaan. Spotify Premium maksaa noin 10 € kuukaudessa.

Netflix

Netflix-jäsenyyden hankkimalla voi katsella katsoa rajattomasti suosituimpia tv-sarjoja ja leffoja puhelimellasi kuukausimaksun hinnalla. Hinta 7,99€ / kk.

MX Player

MX-soitin lukeutuu Androidin monipuolisimpiin videosoittimiin. Soittimessa on erittäin kattava tuki eri videoformaateille. Saataville ilmainen versio, sekä noin kolmen euron hintainen täysversio.

Songify

Songify on sovellus, joka osaa automaattisesti muuttaa puheen autotune-tekniikalla musiikkikappaileisiin sopivaksi. Songifylla musisointi on helpompaa kuin heinänteko

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki