Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Samsungilta uusi, kestävä Galaxy Xcover 3

Samsung Electronics Nordic

Samsungilta uusi, kestävä Galaxy Xcover 3

Julkaistu: 11.03.2015 klo 11:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

IP67-suojaluokituksen täyttävä, 4G- ja NFC-yhteyksillä varustettu Galaxy Xcover 3 toimii sekä konttorilla että kentällä.

Espoo – 11. maaliskuuta 2015 – Samsungin suosittu Galaxy Xcover -puhelinsarja saa täydennystä uudella tulokkaalla. Galaxy Xcover 3 on tarkoitettu varsinkin vaativissa olosuhteissa työskenteleville käyttäjille, jotka tarvitsevat pitkään kestävän akun, hyvät yhteydet, 4G-nopeudet ja vesi- ja pölytiiviin laitteen. Uuden Galaxy Xcover 3 mallin tallennustila on kaksinkertainen edeltäjäänsä verrattuna.

Galaxy Xcover 3 – kestävä ja älykäs

Galaxy Xcover 3 on kestävä, mutta suorituskyvystä tai ulkonäöstä ei ole tingitty. Se on vahvistettu, mutta ohut ja tyylikäs. Puhelimen ergonomisen muotoilun ansiosta sitä on helppo käyttää myös hanskat kädessä. Näytön koko on kasvanut Galaxy Xcover 2:n neljästä tuumasta neljään ja puoleen tuumaan. Se tekee surffailusta ja kirjoittamisesta helpompaa. Puhelin on vesitiivis metrin syvyydessä 30 minuutin ajan. Se on myös IP67-suojaluokituksen mukaisesti kokonaan pölytiivis. Puhelimella on myös MIL-STD 810G -luokitus.

Galaxy Xcover 3:ssa on tehokas akku, joka kestää pitkään. Valmiusaikaa voi lisätä käyttämällä virransäästötilaa, jolloin kymmen prosentin latauksella puhelin kestää valmiustilassa vuorokauden. Sen avulla puhelimen akku ei lopu, vaikka latausmahdollisuutta ei olisi lähellä.

Varma valinta
Galaxy Xcover 3 -puhelimessa on otettu myös yritysten tietoturvavaatimukset huomioon. Se on varustettu Samsung KNOX -mobiiliturvaratkaisulla, joka tarjoaa luotettavaa tietoturvaa erottelemalla työ- ja vapaa-ajan tiedostot. Sen lisäksi puhelimessa on tuki MDM-hallintaratkaisuille (Mobile Device Management), Active Directorylle ja MS Exhange -servereille. Lisätty RAM-muisti tekee työsovellusten ja datan käyttämisestä nopeampaa.

Xcover 550 – yksinkertaisempiin tarpeisiin
Kevään aikana lanseerataan myös perinteisillä puhelinnäppäimillä varustettu Xcover 550, jonka ominaisuudet soveltuvat pienyrityksille ja organisaatioille, jotka eivät tarvitse yritysdataa mobiilisti. Puhelimella onnistuu perustoiminnot, kuten puheluiden soittaminen ja tekstiviestien lähettäminen ja Xcover 3:n tapaan sen ulkokuori on vahvistettu ja IP67-sertifioitu.

Galaxy Xcover 3 ja Xcover 550 tulevat kauppoihin huhtikuussa. Galaxy Xcover 3 suositushinta on 289 euroa ja Xcover 550 suositushinta 129 euroa.

Tekniset tiedot: Tallennustila 8GB, RAM 1.5 GB, 4.5” WVGA -näyttö (800x480), Android Lollipop -käyttöjärjestelmä.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Mika Engblom, myyntipäällikkö, telecom, mika.engblom@samsung.com, p. 0408 604 420

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi, p. 0400 630 049

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, tableteista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, LTE-järjestelmistä, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Älykoti- ja Digital Health -ratkaisumme ovat osoitus siitä, että olemme myös johtava toimija esineiden internet -tuotealueella. Palveluksessamme on 307 000 työntekijää 84 maassa ja vuotuinen myyntimme on 172 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista osoitteessa: www.samsung.com/fi ja virallisessa blogissamme: global.samsungtomorrow.com

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon