Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Samsung Xpress C410W tulostaa värikuvat suoraan matkapuhelimesta

Samsung Electronics Nordic

Samsung Xpress C410W tulostaa värikuvat suoraan matkapuhelimesta

Julkaistu: 15.07.2013 klo 09:59
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Uusi NFC-tekniikka tekee tulostamisesta helpompaa kuin koskaan

Espoo 15. heinäkuuta 2013 – Älypuhelimesta tai tabletista voi nyt tulostaa suoraan. Samsungin Xpress C410W -sarjan värilasertulostimissa ja monitoimilaitteissa on NFC-tuki, mikä mahdollista vaivattoman ja nopean langattoman tulostuksen. Kuvat ja asiakirjat voidaan tulostaa näppärästi hipaisemalla puhelimella tai tabletilla tulostinta, jolloin tulostus käynnistyy automaattisesti.

Langaton yhteys lisää vaivattomuutta

Langattoman yhteyden ansiosta tulostaminen on mahdollista, vaikka käyttäjä ei istuisikaan työpöytänsä ääressä. Se vähentää turhaa juoksemista paikasta toiseen. Lisäksi tietojen synkronointi tabletin ja älypuhelimen välillä sujuu vaivattomasti. Uusilla C410W -sarjan monitoimilaitteilla voi myös skannata ja faksata asiakirjoja. Xpress C410W -sarja tukee myös Googlen Cloud Print -ohjelmistoa, jonka avulla tulostaminen onnistuu verkon kautta mistä tahansa älylaitteesta myös ilman NFC-tukea. Samsungin Galaxy -puhelimen tai Galaxy Tabin omistajat hyötyvät uudesta tulostimesta, jonka avulla kuvat, asiakirjat, sähköpostit tai vaikkapa nettisivut tulostuvat käden käänteessä.

Lempeä sekä luonnolle että lompakolle

Xpress C410W -sarja on suunniteltu kotien ja pienten toimistojen käyttöön. Tulostamisen kuluja on helppo seurata Samsungin Easy Eco Driverin avulla. Tulostimessa on ekoasetus, joka jättää turhat tekstit ja kuvat tulostamatta. Napin painalluksella One Touch Eco -toiminto yhdistää useita sivuja yhdeksi tulosteeksi. Näin tulostin säästää aikaa, paperia, mustetta, rahaa sekä ympäristöä.

Xpress C410W -sarjan malleilla on mahdollista tulostaa peräti 18 mustavalkoista liuskaa minuutissa. Saman määrän tulostus värillisenä vie neljä minuuttia. Clean Page -renderoija takaa ammattilaistason tulostuksen siistillä tekstillä ja skarpeilla kuvilla. Polymeroitujen värisävyjen ansiosta kuvien värit tulostuvat ainutlaatuisen kirkkaina ja tarkkoina.

Samsung Xpress C410W -sarja koostuu kolmesta värilasertulostimesta ja monitoimilaitteesta. Tulostusnopeus on 4-18 sivua minuutissa riippuen mallista ja siitä onko tulostus värillinen vai mustavalkoinen. C410W on värilasertulostin, jonka muistikapasiteetti on 32 Mt ja prosessori 300 MHz. Tulostuksen tarkkuus on peräti 2400x600 dpi. C460W ja C460FW ovat monitoimilaitteita tulostus-, kopiointi- ja skannausominaisuuksilla. Laitteet ovat varustettu 128 Mb:n muistilla sekä 533MHz ja 150MHz tuplaydinsuorittimilla. C460FW:ssa on myös faksaustoiminto. Tulostustarkkuus: 2400x600 dpi. Saatavana viikolla 32. Suositushinta 179 euroa.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Ossi Luoma, myyntipäällikkö, IT, ossi.luoma@samsung.fi, p. 040 541 402

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä,Lasse Pulkkinen, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava kuluttajaelektroniikan ja komponenttien valmistaja. Samsungin innovatiivisten tuotteiden portfolioon kuuluvat mm. televisiot, älypuhelimet, tietokoneet, tulostimet ja monitoimilaitteet, kodinkoneet, lääketieteelliset laitteet, puolijohteet ja LED-tuotteet. Yrityksellä on 236 000 työntekijää 79 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto on vuonna 2012 187,8 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Samsungin tavoitteena on tarjota enemmän mahdollisuuksia ihmisille eri puolella maailmaa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon