Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Samsung lanseeraa Galaxy S4 minin: tehokkaan ja pienikokoisen älypuhelimen

Samsung Electronics Nordic

Samsung lanseeraa Galaxy S4 minin: tehokkaan ja pienikokoisen älypuhelimen

Julkaistu: 30.05.2013 klo 15:45
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Huippusuorituskyky yhdistyy näyttävään muotoiluun ja vertaansa vailla olevaan käyttökokemukseen.

Helsinki, Suomi, 30. toukokuuta, 2013 – Samsung esittelee Galaxy S4:n pikkuveljen Galaxy S4 minin, jossa isoveljeltä tuttu muoto on pakattu selvästi pienempään pakettiin. Se on erittäin helppokäyttöinen ja täydellinen kumppani arkeen. Samsung Galaxy S4 mini sopii aktiiviseen elämään ihmisille, jotka haluavat monipuolisen älypuhelimen.

GalaxyS4 mini tukee useita innovatiivisia ominaisuuksia ja palveluja, jotka helpottavat arkea.

• Elämän tärkeimmät hetket talteen

Sound & Shot -toiminto mahdollistaa sen, että otettuun kuvaan voidaan yhdistää kuvaushetkellä kuuluva ääni. Panorama Shot -toiminto taas mahdollistaa näyttävien panoraamakuvien ottamisen.

• Pidä yhteyttä ystäviin ja perheenjäseniin

Galaxy S4 minillä on helppo pitää yhteyttä ystäviin ja perheenjäseniin. Sillä on myös helppo löytää uusia tuttavuuksia. Group Play -ominaisuus mahdollistaa sen, että pääset käsiksi ystäväsi kuuntelemaan musiikkiin ja pelaamiin peleihin.

• Arjen helpotukseksi

GalaxyS4 mini tekee lomareissustakin nautinnollisemman. S Translatorilla voi murtaa kielimuureja ja solmia uusia tuttavuuksia eri puolilla maailmaa. S4 mini osaa kääntää puhutun sanan, fraasin tai kirjoitetun lauseen halutulle kielelle. Se osaa myös kääntää suoraan sähköpostit ja tekstiviestit toiselle kielelle. Sisäänrakennettu infrapunalähetin ja WatchOn-toiminto tekevät Galaxy S4 ministä universaalin kaukosäätimen, jolla voi ohjata kodin viihdekeskuken laitteita.

• Parempaan hyvinvointiin

Galaxy S4 minissä on myös uusi S Health -toiminto, joka valvoo automaattisesti käyttäjänsä elämäntapoja. S Health -toimintoon kuuluu muun muassa ruokapäiväkirja, harjoituspäiväkirja ja muita ominaisuuksia, jotka auttavat käyttäjää pysymään terveenä ja hyvässä kunnossa. Lisäksi se valvoo unirytmiä ja painonkehitystä.

Galaxy S4 mini tulee saataville kahtena värivaihtoehtona: White Frost ja Black Mist.

Tekniset tiedot: Samsung Galaxy S4 minissä on 4.3 tuuman QHD Super AMOLED -näyttö. Laitteessa on 1.7 Ghz:n tuplaydinsuoritin ja käyttöjärjestelmänä toimii Android 4.2.2 Jelly Bean. 8/16 GB sisäinen muisti ja MicroSD-tuki 64 GB asti. Laitteessa on kahdeksan mengapikselin takakamera ja 1.9 megapikselin kamera edessä. Paino: 107 grammaa. Yhteysominaisuuksiin lukeutuvat muun muassa WiFi 5.0 GHz a/b/g/n, GPS + GLONASS, bluetooth® v4.0 (LE), NFC (ainostaan LTE-mallissa).

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Mika Engblom, Myyntipäälikkö, telecom, mika.engblom@samsung.com, p. 0408 604 420

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava kuluttajaelektroniikan ja komponenttien valmistaja. Samsungin innovatiivisten tuotteiden portfolioon kuuluvat mm. televisiot, älypuhelimet, tietokoneet, tulostimet ja monitoimilaitteet, kodinkoneet, lääketieteelliset laitteet, puolijohteet ja LED-tuotteet. Yrityksellä on 236 000 työntekijää 79 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto on vuonna 2012 187,8 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Samsungin tavoitteena on tarjota enemmän mahdollisuuksia ihmisille eri puolella maailmaa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon