Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Samsung Galaxy Tab A: Tabletti koko perheelle

Samsung Electronics Nordic

Samsung Galaxy Tab A: Tabletti koko perheelle

Julkaistu: 30.03.2015 klo 14:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Ohut tablettiuutuus tekee arjesta hauskempaa. Ympäristöön mukautuva näyttö tarjoaa aina parhaan katselukokemuksen.

Espoo, 24. maaliskuuta 2015 – Samsung esittelee tänään koko perheelle sopivan Galaxy Tab A -tablettitietokoneen. Se selviytyy useimmista perhearjen haasteista. Sillä voi muun muassa etsiä reseptejä, lukea kirjoja ja lehtiä, soittaa videopuheluita ja päivittää sosiaalisen median palveluita.

Galaxy Tab A on suunniteltu sopimaan sekä aikuisten että lasten käyttöön. Tabletti on ohut, kevyt ja muotoilultaan moderni. Takakannen materiaalivalinnan ansiosta tabletti pysyy helposti myös perheen pienimpien hyppysissä.

Kirkas kuva myös ulkona
Galaxy Tab A:lla netissä surffailu ja kirjojen lukeminen onnistuu missä vaan. Näyttö tunnistaa ympäristönsä valoisuuden ja mukauttaa kirkkauden siihen sopivaksi. Pimeässä makuuhuoneessa kirkkautta on vähemmän, ulkona auringossa enemmän.

Aseta omat rajasi

Perheen pienimmille suunnitellussa Kids Mode -tilassa tabletin käyttöliittymä muuttuu värikkääksi ja lapsiystävälliseksi. Aikuinen voi helposti varmistaa, ettei lasten peliaika veny. Kids Mode lukitsee tabletin ennalta-asetetun käyttöajan jälkeen. Tabletin voi sen jälkeen avata vain pin-koodilla.

Galaxy Tab A on jokapaikantabletti, jonka voi ottaa mukaan kaikkialle. Kirkkaan näytön ansiosta se toimii yhtä hyvin ulkona auringonpaisteessa kuin kotisohvalla. Koko perhe voi ottaa mukaan kaikki suosikkivideonsa ja -kuvansa, sillä tabletti tukee jopa 128 Gt:n microSD-kortteja, sanoo Samsungin tablettien myyntijohtaja Antti Holopainen.

Perheen rahaliikenne, syntymäpäiväkutsut ja kirjeenvaihto voidaan hoitaa Galaxy Tab A:lla. Microsoft Office Mobile -paketti on tabletissa esiasennettuna ja sen mukana tulee 100 Gt ilmaista Microsoft One Drive -pilvitallennustilaa kahden vuoden ajaksi.

Tekniset tiedot: Samsung Galaxy Tab A on varustettu 9,7-tuumaisella näytöllä (1024 x 768, 4:3). Tabletti on saatavana 4G- ja Wi-Fi-versiona. Siinä on neliydinsuoritin (1.2GHz) ja Android 5.0 -käyttöjärjestelmä (Lollipop). Wi-Fi 802.11 a/b/g/n, Wifi direct, BT v4.0 LE, USB 2.0. 1,5 GB RAM-muistia (4G-versiossa 2GB) ja 16/32 Gt tallennustilaa. Tuki jopa 128 Gt:n microSD-muistikortille. 6000 mAh:n akku. Saatavilla loppukeväällä. Suositushinnat 349€ (Wifi) ja 449€ (LTE).

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Antti Holopainen, Head of IM, a.holopainen@samsung.com, p. 040 803 5476

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Simo Arvo, OS/G Viestintä, simo.arvo@osg.fi, p. 040 132 5682

Kuvapyynnöt ja testilaiteasiat: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? (Medialle) Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, tableteista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, LTE-järjestelmistä, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Älykoti- ja Digital Health -ratkaisumme ovat osoitus siitä, että olemme myös johtava toimija esineiden internet -tuotealueella. Palveluksessamme on 307 000 työntekijää 84 maassa ja vuotuinen myyntimme on 172 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista osoitteessa: www.samsung.com/fi ja virallisessa blogissamme: global.samsungtomorrow.com

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki