Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Samsung Galaxy Note 3 ja Galaxy Gear tekevät arjesta juhlaa

Samsung Electronics Nordic

Samsung Galaxy Note 3 ja Galaxy Gear tekevät arjesta juhlaa

Julkaistu: 04.09.2013 klo 20:30
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsung Galaxy Note 3 ja Galaxy Gear tekevät arjesta juhlaa

LTE-yhteydellä varustettu Galaxy Note 3 ja ranteessa kannettava Galaxy Gear täydentävät Samsungin Galaxy-tuoteperhettä.

Berliini, Saksa4. syyskuuta 2013 – Samsung esitteli tänään Berliinissä Galaxy Note 3 ja Galaxy Gear -laitteet. Galaxy-tuoteperheen uudet tulokkaat tuovat hauskuutta päivittäisiin askareisiin ja auttavat käyttäjää jakamaan elämäntarinaansa.

GALAXY Note 3 tekee arjesta uskomatonta

Samsung Galaxy Note 3 sekä näyttää että tuntuu uudelta. Laitteen takakansi on pehmeä ja kuvioitu. Laitteen sivujen siksak-kuviointi tuo mieleen ajattoman tyylikkäät muistikirjat. Samsung Galaxy Note 3 on saatavilla mustana, valkoisena ja pinkkinä.

Galaxy Note 3:n mukana tuleva S Pen -kynä avaa loputtomat mahdollisuudet luovuuteen ja itsensä ilmaisuun. Laitteessa on edeltäjäänsä leveämpi 5,7 tuuman näyttö, mutta se on silti ohuempi, kevyempi ja varustettu pitkäkestoisemmalla akulla. Laitteessa on 13 megapikselin kamera, joten se pystyy tallentamaan kaikki elämän hetket, jopa ne hämärät ja vauhdikkaat. Galaxy Note 3 on myös suoritusteholtaan edeltäjäänsä tehokkaampi.

S Pen tekee elämästä helpompaa ja hauskempaa

S Pen tekee muistiinpanojen tekemisestä helppoa. Pitämällä S Pen -kynää näytön päällä ja painamalla kynän nappia, aukeaa Air Command -tila, jossa laitteen toimintoja voi käyttää helposti ja nopeasti. Air Command tekee komentojen opettelusta ja valikoiden selaamisesta turhaa.

Action Memo antaa käyttäjälle mahdollisuuden kirjoittaa muistiinpanoja käsin, käynnistää automaattisesti puhelimen toimintoja, etsiä tietoa netistä ja tehdä paljon muuta kätevää.

S Finder auttaa etsimään tietoa laitteesta missä muodossa tahansa. Hakusanoina tai filttereinä voi käyttää esimerkiksi päivämäärää tai sijaintia.

Pen Window mahdollistaa uuden ikkunan avaamisen piirtämällä sellaisen mihin tahansa kohtaan näyttöä. Ikkunaan voi avata vaikka Youtube-soittimen tai taskulaskimen.

Find My Mobile -toiminto auttaa paikantamaan kadonneen tai varastetun puhelimen. Toiminnon avulla voidaan etänä estää puhelimen tehdasasetusten palautus tai tyhjentää puhelimen muisti.

Galaxy Gear on Note 3:n paras ystävä

Samsungin esittelemä Galaxy Gear tuo Samsungin Galaxy -tuoteperheen yhä tiiviimmin osaksi käyttäjän arkea. Ranteessa kulkeva Galaxy Gear ilmoittaa tulevista viesteistä, puheluista ja sähköposteista. Se antaa käyttäjälle mahdollisuuden esikatsella viestejä ja päättää tarvitseeko niihin reagoida. Jos viesti on tärkeä, käyttäjän tarvitsee vain ottaa Samsung Galaxy -laite käteen ja Smart Relay -toiminto tuo viestin automaattisesti laitteen ruudulle.

Ääniohjaus

Sisäänrakennettu kaiutin mahdollistaa hands free -puhelut. Vaikka kädet olisivat varattuina, voi puhelun aloittaa äänikomennolla Galaxy Gear -laitteeseen koskematta. S Voice -toiminnon avulla voi myös laatia viestejä, tarkistaa sään, luoda uusi kalenterimerkintöjä.

Tallennuslaite ranteessa

Galaxy Gear auttaa tallentamaan elämän tärkeät hetket kuvina tai videoina 1,9 megapikselin kameralla. Laitteen saneluohjelma auttaa muuttamaan hyvät ideat ja tärkeät keskustelut kirjalliseen muotoon. Muistot on helppo myös jakaa sosiaalisessa mediassa.

Galaxy Gearin Auto Lock lukitsee automaattisesti laitteeseen liitetyn älypuhelimen näytön, jos puhelin viedään yli 1,5 metrin päähän. Galaxy Gearilla voi ohjata toisen Galaxy-laitteen musiikkisoitinta, tai sitä voi käyttää askelmittarina mittaamaan päivän fyysisiä suorituksia.

Kello ja muodikas asuste

Samsung Galaxy Gear huokuu hillittyä tyylikkyyttä. Tyylikäs muotoilu ja laadukas viimeistely luovat korumaisen laitteen, joka sopii moniin erilaisiin asukokonaisuuksiin. Laite toimii myös rannekellona ja sen mukana tulee kymmenen erilaista kellotilaa. Lisää vaihtoehtoja on ladattavissa Samsung Apps -palvelusta. Galaxy Gearista on tarjolla kuusi eri värivaihtoehtoa: musta, harmaa, oranssi, beige, kulta ja limenvihreä.

Samsung Galaxy Note 3 ja Galaxy Gear ovat saatavilla 25. syyskuuta alkaen. Tarkat tiedot, videomateriaalia ja tuotekuvat ovat saatavilla osoitteessa:  www.samsungmobilepress.com tai m.samsungifa.com.

Galaxy Note 3:Android 4.3 (Jelly Bean) -käyttöjärjestelmä. Laitteessa on 2,3 GHz neliydinprosessori, 3 Gb ram-muistia, 5,7-tuumainen Full HD super amoled -näyttö, 32/64 GB:n keskusmuisti ja muistikorttipaikka (microSD, tukee 64 GB:n kortteja). Kaksi kameraa (takana 13 Mp), KNOX-valmius, Bluetooth v 4.0, usb, WiFi 802.11 a/b/g/n/ac, NFC. 3 200 mAh akku. Suositushinta 750€.

Galaxy Gear: 800MHz prosessori, 512 Mb ram-muistia, 1,63-tuumainen super amoled -näyttö (320x320), 1,9 Mp kamera, HD-videon (720p) tallennus ja toisto, 2 mikrofonia, kaiutin, Bluetooth 4.0, 4 GB keskusmuisti, 315 mAh akku. 36,8 x 56,6 x 11,1 mm, 73,8g. Suositushinta 300€

Seuraa Samsungia IFA-messuilla:
www.samsungifa2013.com

www.facebook.com/SamsungSuomi

Pressikontakti IFA-messuilla:

Lasse Pulkkinen OS/G Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630049

Testilaitteet medialle: SamsungPR@osg.fi; 0400-630049

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Simo Arvo OS/G Viestintä, simo.arvo@osg.fi, p. 040 132 5682

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava kuluttajaelektroniikan ja komponenttien valmistaja. Samsungin innovatiivisten tuotteiden portfolioon kuuluvat mm. televisiot, älypuhelimet, tietokoneet, tulostimet ja monitoimilaitteet, kodinkoneet, lääketieteelliset laitteet, puolijohteet ja LED-tuotteet. Yrityksellä on 236 000 työntekijää 79 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto on vuonna 2012 187,8 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Samsungin tavoitteena on tarjota enemmän mahdollisuuksia ihmisille eri puolella maailmaa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon