Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Samsung esitteli Galaxy S5 minin

Samsung esitteli Galaxy S5 minin

Julkaistu: 02.07.2014 klo 13:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Kolmannen sukupolven Galaxy mini on tyylipuhdas tehopakkaus

Helsinki, 2. heinäkuuta 2014 – Samsung julkisti tänään Samsung Galaxy S5 minin, kompaktin version Samsungin uusimmasta huippumallista. Pienempi versio tarjoaa isoveljensä tavoin huippusuorituskyvyn sekä kattavat hyvinvointi- ja tietoturvaominaisuudet.

– Pyrimme Samsungilla luomaan tuotteita, jotka vetoavat monenlaisiin käyttäjiin. S5 mini tarjoaa kompaktissa koossa Galaxy S5:n suorituskyvyn ja monipuoliset ominaisuudet, toteaa Samsungin telecom-myyntipäällikkö Mika Engblom.

Tehopakkaus kompaktissa koossa

Pienestä koosta huolimatta S5 mini on varustettu 4,5 tuuman Super AMOLED-näytöllä, jonka käyttö onnistuu vaivatta myös yhdellä kädellä. Takakuoressa toistuu Galaxy S5:n muotokieli ja pehmeä, rei’itetty rakenne, jonka ansioista puhelin istuu mukavasti käteen. Tyylikkään modernin ilmeen lisäksi puhelimessa on IP67-suojaluokitus, Ultra Power Saving Mode, sykemittari, sormenjälkilukija ja yhteensopivuus Samsungin puettavien älylaitteiden kanssa.

Tehopakkaus kompaktissa kooss
S5 Galaxy mini on pieni voimanpesä, joka tarjoaa saumattoman käyttökokemuksen. Se tukee moniajoa sekä erittäin nopean käynnistyksen ja 4G-tuen ansiosta erittäin vikkelää surffausta netissä. Puhelimessa on kahdeksan megapikselin kamera, joka ottaa tarkkoja kuvia kehnommissakin valo-olosuhteissa. S5 mini tallentaa videota 1080p-tarkkuudella.

Samsung Galaxy S5 mini tulee myyntiin elokuussa. Värivaihtoehtoja on neljä: Charcoal Black, Shimmery White, Electric Blue ja Copper Gold. Puhelimen suositushinta on 499 euroa.

Tekniset tiedot: Samsung Galaxy S5:ssa on 1,4 GHz:n Quad -neliydinsuoritin, Super AMOLED -näyttö (1280 x 720, 326 ppi) ja Android 4.4 (Kitkat) -käyttöjärjestelmä. Muihin ominaisuuksiin lukeutuvat BT 4.0, WiFi: 802.11 a/b/g/n, USB 2.0, NFC, IR Remote. Laitteessa on 1,5 GB RAM-muistia, 16 GB:n tallennustilavuus ja tuki MicroSD-korteille 64 GB:hen asti. Akku: 2100 mAh.

*Vapaana oleva muisti voi olla ilmoitettua pienempi järjestelmätiedostojen johdosta.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Mika Engblom, Myyntipäällikkö, telecom, mika.engblom@samsung.com, p. 0408 604 420

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 040 630 049

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi, p. 0400 630 049

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Samsung Electronics Co Ltd, on maailman johtava elektroniikkavalmistaja, joka avaa ihmisille uusia mahdollisuuksia ympäri maailman. Tinkimättömällä innovoinnilla muutamme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, tableteista, tietokoneista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, LTE-järjestelmistä, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Yrityksellä on 286 000 työntekijää 80 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto oli vuonna 2013 159,5 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista:www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki